Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kliché med webshop hvor der sælges Covers og mobil tilbehør.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man kører med covers som ikke er mærkevarer, så kan man sælge dem til 10 kroner, og have en (procentmæssig) kæmpe avance. Men et firma som har et stort salg, kan derfor som de fleste ved, altid købe dem billigere hjem end du selv kan, derfor er prisen et rigtigt dårligt parameter.

Til gengæld mener jeg at der er potentiale for et enormt marked - meget større end det der er i øjeblikket. Det handler bare om at overbevise folk om at de har brug for at skifte covers.

 

En nyligt foretaget undersøgelse konkluderer at 40 % af Danmarks befolkning ejer en iPhone, samt at 4 ud af 10 vil købe en iPhone næste gang de skal købe en smartphone - det giver et okay stort potentielt marked må jeg sige :)

Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

tror sagtens du kan have en fornuftig pris og så køre tilbud på nogle af dine covers, som lokkemiddel. Det handler vel om at kunne tilbyde noget lidt andet end mange af de andre små "kliche" webshops, svært at gøre med de kæmpe store. Mig og min bror var f.eks i kina for noget tid siden og skulle kigge på lidt forskelligt og dernede er det jo billigere end billigt med ting til mobilen osv. Men så en butik hvor man kunne komme med sine egne billed filer og så få dem printet på et i det her tilfælde iphone cover, måske dette ville være en god investering i en wepshop der ellers ligner mange andre, ved godt at sådan en maskine koster, men måske det er pengene værd og interessant nok for dine kunder til at besøge din shop.

ihvertfald held og lykke herfra.

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info så findes der allerede 10-15 webshops i Danmark hvor du kan få printet på iPhone covers, desuden så kan du få det gjort i en del fotoforretninger, Elgiganten m.v.

 

Ellers kan du fåp maskinerne fra 5.000 kroner og op efter :)

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil vove og påstå der ikke er en decideret priskrig indenfor covers og mobil tilbehør, for priserne er allerede helt dernede hvor de nærmest ikke kommer længere ned. Nu omhandler det nærmere at få kunderne ind på ens hjemmeside, hvilket kan være svært da AdWords konkurrencen er i absolut top.

Så derfor skal man kunne sit gram med at skaffe organisk traffik, eller vil man fejle.

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har set hvornår det sidste indlæg i denne tråd blev skrevet ikke ? Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sesus:

Jeg vil vove og påstå der ikke er en decideret priskrig indenfor covers og mobil tilbehør, for priserne er allerede helt dernede hvor de nærmest ikke kommer længere ned. Nu omhandler det nærmere at få kunderne ind på ens hjemmeside, hvilket kan være svært da AdWords konkurrencen er i absolut top.

Så derfor skal man kunne sit gram med at skaffe organisk traffik, eller vil man fejle.

Ved godt indlægget er gammelt.

Det er jo lige præcis en priskrig der har fået priserne absolut helt i bund. Udbuddet er eksploderet over de seneste få år, og det har ført priserne helt i bund. Det er også derfor, at du sjældent ser succesfulde cover-shops, for selvom de har høje %-avancer (grundet ekstrem billig produktion) tjener de meget få kr. pr. produkt. 

Ikke holdbart i længden :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)