Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på ny hjemmeside

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge! :-)

Jeg har skam også i sinde at starte en dansk version af siden op. Startede bare lige ud med den engelske for at se resultatet af siden først.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Superfed side! Er virkelig imponeret ove det stilrene design og dine mange kreative sider trods din meget unge alder. Når jeg tænker tilbage, ville jeg ønske jeg var kommet så langt og var lige så fokuseret og målrettet i din alder.

Under "Work" undrer det mig, at du har en hvid border om dine runde billeder?

Og som de andre nævner, skal du huske korrekturen på dit engelsk. "Stuff" er et meget uformelt ord at bruge, hvilket er fint hvis du ønsker en mere casual side, der mest retter sig mod privatpersoner eller små virksomheder. Det handler selvfølgelig primært om at finde sin personlige stil, men stiler du f.eks. efter at lave webdesign for advokatkontorer el.lign., så kan det godt være du skal genoverveje sprogbruget.

Du skal også gøre op med dig selv om du vil bruge apostrof eller ej - f.eks. "We'll - it's - i'm" osv., og så skal du bruge det rigtigt. Det kan være svært at finde rundt i reglerne for hvornår der skal bruges apostrof, men når du først vælger at bruge apostrof, skal du tilsikre dig at du bruger det rigtigt hele vejen rundt. Husk at det handler om dit ansigt udadtil, og hvis en virksomhed ikke føler sig trygge ved dit engelsk, så bliver de måske bange for at hyre dig.

Jeg synes du skal få billedet af dig selv ud på forsiden, så folk kan se hvem du er - du ser jo ikke farlig ud, og det ville helt sikkert hjælpe på troværigheden. Brug evt. cirklen til venstre for "Hello there, i'm Lucas".

Fortsæt det gode arbejde! :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas :)

Fed side! Det ser sgu godt ud.

Jeg har dog en lille ting under "Work" nederst til venstre, ved skyen, er det en grafikfejl eller skal der gå en 'kvart' firkant ud der? Ydermere er der meget Artisteer over den, hvis du kender til det? Men ellers, fint og fedt med "I design stuff" og lad så alle de andre kæmpe med deres jantelov!

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Løwe Hansen:
Under "Work" undrer det mig, at du har en hvid border om dine runde billeder?

 

Læste så lige, efter jeg havde postet, at Thomas havde set det samme, hehe :)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold kæft det er en flot hjemmeside, selvom den er så enkel.

Men jeg savner lidt noget kontaktinformation andre steder end under about. Evt kan du have kontaktoplysninger i højre sidebar under connacht, hvor du også skriver adresse, Tlf nummer og mail. Det gør det mere troværdigt.

Jeg savner også lidt mere hvad du kan tilbyde. Kan du lave sites i wordpress, magento, prestashop!? Laver du overhoved webshops !? Hvad er prisen for dit arbejde !? Hvad skal jeg gøre, hvis jeg søger dit arbejde !?


Mvh Daniel Kristensen

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Contact*

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Fra  Dansk Handels Consult Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Usædvanlig flot :-)

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tak for rosen og de gode råd.

Lige angående den grafiske fejl Thomas og BPJ påpeger, kan jeg umiddelbart ikke se den. Jeg tænker at det måske har noget at gøre med browser kompatibiliteten, eller skærm opløsningen. På min computer bruger jeg selv Chrome og har en opløsning af 1920x1080.

Jeg vil tage alle jeres gode råd og idéer til overvejelse, så der vil derfor nok komme en del mindre opdateringer på siden i løbet de kommende dage. :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille bitte ting mere - skyggen i dine runde billeder er måske en anelse for kraftig - i mine øjne er det lidt malplaceret i forhold til den røde tråd i dit design. Du kunne evt. overveje at sætte skyggens "Distance" til "0" i Photoshop, og evt. opacity på 50% eller mindre :)

Og Lucas - prøv at åbne din hjemmeside i IE - den laver desværre nogle kedelige fejl. Har lige åbnet din side i både Chrome og FF, og der har du rigtigt nok ingen borders om dine billeder.

Sådan ser jeg din side i IE:

Du kan sikkert nemt fikse dette, evt. søg på Google, eller tjek dine stylesheets hvis du kører forskellige stylesheets til de forskellige browsere :) Hvis det er nogen hjælp, så kører jeg IE 9 - jeg bruger det ikke så tit, og burde måske have opdateret dette - men i virksomheder kan du risikere at de bruger flere forskellige og måske ældre versioner.

Så er der lidt at arbejde med :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Lucas

Det eneste jeg, lige ved første øjekast, lægger mærke til er at dine linjer i brødteksten er alt for lange.

Det anbefales at have linjer der ikke er længere end ca. 70 tegn, før man skifter linje. Lidt ligesom her på Amino ;-)

Ellers en utrolig flot hjemmeside, men husk at det engelsktalende marked er langt større end det danske. Din markedsføring skal være lige i skabet, ellers tror jeg du kommer til at mangle kunder.

Du kan sikkert sagtens lave en kopi af din hjemmeside og lægge den på et dk domæne, med det samme indhold skrevet på dansk.

Held og lykke fremover, Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)