Jeg har brug for en deltidsgrafiker til et permanent job.
Jobbet kræver 2 ting af dig:
1)
Du behersker Illustrator og kender til InDesign og Photoshop. Det er ikke voldsomt krævende rent teknisk, men du skal beherske programmerne på et middelniveau. Vi kommer til at være to, så der er altid hjælp at hente, men det er altså ikke en oplæringsstilling.
2)
Du er momsregistreret.
Opgaverne:
Der er primært tale om rentegning, opsæt af logoer og layout til reklameartikler. Det er alt fra at sætte et færdigt vektorlogo på en USB nøglering til at designe bæreposer og kildevandsetiketter. Der er dermed ikke tale om de store kreative udfordringer, men for den rette er det er en fast indtægtskilde og det er enkelt at gå til. Der er fast afregning på de enkelte opgaver. Afregning sker på månedsbasis.
Har du mod og evner på mere vil jobbet hurtigt blive udvidet til mere kreative opgaver.
Generelt:
Jeg har indtil videre brug for dig i 2 dage om ugen med mulighed for udvidelse. Arbejdet skal udføres på mit kontor (i Hellerup) og du kommer til at sidde på en MAC computer med sidste nye Adobe programmer (CS3). Arbejdstiderne er fleksible og kan tilpasses efter dig, men der er tale om ca.12-16 timer over 2 dage om ugen.
Din alder er ikke så vigtig, men jeg ser alligevel gerne at du er mellem 20 og 40 år. Uddannelse er underordnet.
Jeg tilbyder ordnede forhold og afslappet atmosfære.
Send mig en mail med lidt om dig selv, gerne med et link til en hjemmeside med lidt at dine arbejder og evt. referencer. Husk at skriv dit telefonnummer med. Det er vigtigt at understrege at det ikke er et job for den dygtige AD'er eller den meget sprudlende grafiker der skal have sit kreative fix hver dag. Det er et rutinejob, men dog med ikke "samlebåndsarbejde".
Send din mail til:
anders (at) brinckmeyer.dk
Håber at høre fra dig.
Mange hilsner
Anders Brinckmeyer
Brinckmeyer Grafik
Strandvejen 203
2900 Hellerup
www.brinckmeyer.dk