Hej Flemming,
Nu har jeg set lidt på din side, intet galt med at vælge et professionelt look........ med fare for at gå dig i bedene får jeg indtryk af at du er fanget midt imellem at være et mellemstort professionelt bureau eller en mand med mange års salgserfaring der gerne vil dele. Vælg den ene eller anden vej så der ikke er "tvivl" om dit produkt... som du sikkert selv ved 'simple sells" Hvis det var mig havde jeg klart valgt at trække dig Flemming meget mere ind over.
Du skal være "upfront" på forsiden fordi det er sgu dig der er produktet. Hvordan kan du hjælpe mig, hvem er du og hvordan kommer vi i gang?. Slet de der upersonlige (istockphoto) business people du har på front-siden, de trækker fokus væk fra dig og hvad du kan hjælpe med, erstat dem eventuelt med tekst, info, dit logo, something else eller slet dem helt.
Tag et kig på teksten... det første jeg læser som mulig kunde er "hvad er et pitch"... du har kun 3-5 sekunder til at fange min interesse i... hvis jeg ikke i forvejen er interesseret i dig... hvis jeg ikke i forvejen ved hvad "et pitch" er ... fint nok så har jeg lært det.... men jeg ved intet om dig som er produktet, eller hvad du kan hjælpe mig med....
Det grafiske look er pænt og kan sagtens fungere.. jeg er måske ikke enig i de skarpe hjørner men det kan godt virke... billederne kan jeg dog virkelig ikke lide og syntes de trækker fokus væk fra budskabet som burde være "hvad kan du hjælpe med, og hvordan kommer vi i gang"
Salgspakke siden...
De 3 "det her får du" pile er alt for store gør dem mindre.. og gør det nemmere at læse hvad man får... rundt omkring på siden er der brugt highcase bogstaver (capslock)... jeg ved ikke helt om det er et SEO forsøg, eller noget lignende men det ser tosset ud.. hvis ide'en er at give ekstra fokus på de ord i teksten, kunne man måske i stedet sætte teksten på siden anderledes op, sådan at det var muligt at få budskabet frem.
Anyways mine 5 cents - god søndag
/
Peter