Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ka du li mit nye website? ja-nej-ved ikke ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.

Prøv at ændre fonten til Verdana for eksempel - hvilken font anvender du?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:06

Pas på med brug af "business-stock" billeder. Det kan godt skabe en hvis utroværdighed, hvis man ikke kender til dig og dine egenskaber :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59

Tak for kommentarer.

Altid godt at høre hvordan en side bliver modtaget ude i virkeligheden.

Lige nogle svar:

-Troværdigheden er i høj kurs i min butik. Jeg har arbejdet intenst netop med opsøgende salg i flere år. Jeg har undervist som lærer i en årrække. De 2 ting kombinerer jeg, og sætter sammen til en kvalitets-salgscoaching.

-Intensiv salgscoaching er det fordi jeg går helt ind ad døren i din forretning og samarbejder intenst med dig omkring at øge salget.Det er det det handler om. Ganske enkelt. Og det kræver jeg får lært dig at bruge de værktøjer, som kan gavne dig nu og fremover. 

- Jeg kikker på billederne. Jeg kan nu godt selv li business-stock billeder til en side ( hvis man ikke sætter for mange ind af dem ). Men jeg tror der kan findes billeder, som er mere afspejlende en salgscoaching-butik.

-Teksten er jeg på mange måder glad for. Det væsentlige er at DU som modtager/bruger/ læser derude fanger, hvad kan du få her, hvorfor kan du bruge det, hvad koster det, hvad er betingelserne. 

Men formuleringer kan altid forbedres, skærpes og rettes til det bedre. Det vil jeg kikke på.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 10:42
Jeg er enig med de andre omkring billedevalg.
Troværdighed er vigtig, og billederne giver et stik modsat virkning. Alt for 'cool' og virkelighedsfjern til at jeg får lyst til at læse nærmere.

Vh
Ann

Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:35

Jeg synes, at det er en fin side :)

Der mangler som tidligere beskrevet lidt oversættelse, hvilket er supernemt. Ellers er der flere fillipinere, der vil gøre det for et par dollars.

Pas på med at udtone billederne for meget i baggrunden! Det er især dette billede, jeg tænker på: http://optimersalget.dk/wp-content/uploads/2013/05/slider_2.jpg

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming,

Nu har jeg set lidt på din side, intet galt med at vælge et professionelt look........ med fare for at gå dig i bedene får jeg indtryk af at du er fanget midt imellem at være et mellemstort professionelt bureau eller en mand med mange års salgserfaring der gerne vil dele.  Vælg den ene eller anden vej så der ikke er "tvivl" om dit produkt... som du sikkert selv ved 'simple sells" Hvis det var mig havde jeg klart valgt at trække dig Flemming meget mere ind over.

Du skal være "upfront" på forsiden fordi det er sgu dig der er produktet. Hvordan kan du hjælpe mig, hvem er du og hvordan kommer vi i gang?. Slet de der upersonlige (istockphoto) business people du har på front-siden, de trækker fokus væk fra dig og hvad du kan hjælpe med, erstat dem eventuelt med tekst, info, dit logo, something else eller slet dem helt.

Tag et kig på teksten... det første jeg læser som mulig kunde er "hvad er et pitch"... du har kun 3-5 sekunder til at fange min interesse i... hvis jeg ikke i forvejen er interesseret i dig... hvis jeg ikke i forvejen ved hvad "et pitch" er ... fint nok så har jeg lært det.... men jeg ved intet om dig som er produktet, eller hvad du kan hjælpe mig med....

Det grafiske look er pænt og kan sagtens fungere.. jeg er måske ikke enig i de skarpe hjørner men det kan godt virke... billederne kan jeg dog virkelig ikke lide og syntes de trækker fokus væk fra budskabet som burde være "hvad kan du hjælpe med, og hvordan kommer vi i gang"     

Salgspakke siden...

De 3 "det her får du" pile er alt for store gør dem mindre.. og gør det nemmere at læse hvad man får... rundt omkring på siden er der brugt highcase bogstaver (capslock)... jeg ved ikke helt om det er et SEO forsøg, eller noget lignende men det ser tosset ud.. hvis ide'en er at give ekstra fokus på de ord i teksten, kunne man måske i stedet sætte teksten på siden anderledes op, sådan at det var muligt at få budskabet frem.   

Anyways mine 5 cents - god søndag 

/

Peter

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Flemming.

Stort set alle kommer med den samme udmelding omkring billederne.

De fjerner al troværdighed.

Alligevel blive du ved med at fortælle, at du godt kan lide dem.

Ja, vi kan alle godt lide at se på flotte billeder.

Men du får ikke kunder på dem.

Amino folket har talt: Lyt til dem - for din egen skyld.

Jeg vil kraftigt anbefale, at du fjerner hver eneste stockfoto på hjemmesiden.

Så kan du indsætte rigtige billeder som du får mulighed for det i stedet for disse konstruerede illustrationer som tiden går.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 14:07

Christian iMARKETING:

Hej Flemming.

Stort set alle kommer med den samme udmelding omkring billederne.

De fjerner al troværdighed.

Alligevel blive du ved med at fortælle, at du godt kan lide dem.

Ja, vi kan alle godt lide at se på flotte billeder.

Men du får ikke kunder på dem.

Amino folket har talt: Lyt til dem - for din egen skyld.

Jeg vil kraftigt anbefale, at du fjerner hver eneste stockfoto på hjemmesiden.

Så kan du indsætte rigtige billeder som du får mulighed for det i stedet for disse konstruerede illustrationer som tiden går.

Venlig hilsen,

Christian

+1.

Er helt enig :)

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

flemming.dk:
Jeg kan nu godt selv li business-stock billeder til en side

Måske du kan beholder fx de to business-stock billeder du har nu, men supplerer op med nogle hav/vand/luft/natur-stock billeder - selvfølgelig i samme stil som dine nuværende, det ville neutraliserer dine business billeder en smule, vel og mærke hvis du kan finde nogen som fastholder en råd tråd igennem designet ellers ser det bare dumt ud. ?

Måske det var en mulighed. Ellers rigtig flot side. 

Find det bedste Avis Tilbud på Avis-tilbud.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nå men så må jeg lige få min designer til at gi billederne et kik 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)