Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ka du li mit nye website? ja-nej-ved ikke ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:00
Ser ud som en template med indhold.
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Designet er superflot og meget passende - billederne er katastrofalt klicheagtige. Sorry.

Jeg undskylder på forhånd, hvis de afbildede personer virkelig arbejder i din virksomhed Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 16:08

Hej,

Din side er blevet 20 gange bedre siden sidst jeg kiggede!

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:32
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Serverfruit - Kasper:

Hej,

Din side er blevet 20 gange bedre siden sidst jeg kiggede!

/Kasper

og 100 gange bedre siden jeg gjorde det Yes

Hvis jeg var dig så ville jeg dog ikke have siden priser i den drop down menu hvor den er nu. Når jeg kører musen ind i menuen på "salgspakke" så kommer priser frem, og jeg klikker på den istedet for på salgspakken. Det gør at jeg ser prisen FØR jeg ser hvad du sælger, og det er ikke godt. Fjern pris siden fra menuen, og sæt i stedet prisen ind i bunden af salgspakken. På den måde vil ALLE gå til dit tilbud, og jeg er sikker på dette øger din konvertering.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 17:56

Synes alle dine billeder virker for amerikaner agtigt. Find nogle andre billeder. Ellers er den blevet god.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 19:19

Det er en lækker side, men er enig i at billederne er for "flotte"

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:44

Hej Flemming.

Helt sikkert MEGET bedre, end de to tidligere oplæg, jeg har set i den forløbende uge. Nu ser det i det mindste rimelig professionelt ud, idet der er kommet bare en lille smule mere design på siden (selvom det stadig fremstår ret "Template"-agtigt).

Siden falder dog endnu ikke i min personlige smag. Jeg bryder mig ikke om de her kunstige "situations-billeder", der er indsat. De forekommer så naive. Der er jo ingen, der tror på, at det er de personer, der rent faktisk arbejder for virksomheden, eller at der er tale om tidligere kunder. Troværdighed er ikke en følelse, der er nem at skabe, så der mangler stadig noget, hvis jeg personligt skulle "bide på".

Teksten er for mig også stadig lidt for nem og naiv. Jeg ville personligt også passe på med at skrive flere af ordene med "Caps Lock". Salgsargumenterne fremstår bare ikke stærkere, fordi man skriver dem med stort. Indholdet i selve argumentet skal holde i sig selv. Er argumentet stærkt nok, så skal der ikke mere til :-).

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:57

Hej Flemming. Siden ser egentlig meget godt ud. Der mangler dog lige en oversættelse i søgefeltet nede i bunden. (minor detail)

Du har dog nogle problemer med din metabeskrivelse/titler.

Lav selv en hurtigt søgning på google med denne søgefrase: site:http://optimersalget.dk

Så vil du se at mange af dine sider har den samme beskrivelse og titel.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 21:24

Hej Flemming,

Flot site... Hvis jeg var dig ville jeg måske gøre lidt mere under pris fanen. 

Hvad indeholder "intensiv salgscoaching"?

Findes der flere pakker? Osv

God vind med det.

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)