Er du logget ind i Google? Bruger du normalt Firefox?
Hvis du svarer ja til et af ovenstående så er det fordi du ser et personaliseret søgeresultat. Når du vil se hvordan andre ser søgeresultaterne så er det kun Impersonal.me eller &pws=0 i urlen, der giver dig de rigtige resultater.
Hej Erik. Det er den computer som står på mit arbejde så nej den er helt clean. Ikke logget ind. Normalt bliver der ikke surfet rund på internettet fra denne computer. Chefen har den så han kan kigge os over skuldrene med Skype. Ja Skype er tændt dagen lang.
Jeg sletter historie , cache cokkis ect. Inden jeg søger.
Ps: du skriver at hvis jeg vil se hvordan andre see søge reslutaterne skal jeg bruge Impersonal.mé. Men når nu det er muligt som i mit tilfælde at firefox viser noget helt andet er der jo også en meget stor sandsynlighed for at andet har samme problem. Så kan det jo næsten være lige meget hvad Impersonal.mé siger.. Hvad gør man så , bliver stærker på ens link profil ?
Impersonal.me svarer nu meget godt til hvad du vil se på en 'ren' computer. Men på nogle søgeord kan personalisering ændre sig mere, fx hvis der er lokale resultater (Google Local), Youtube osv. Læg ikke for meget i om du er nr. 9 eller nr. 11, men kig på hvor mange besøgende du får i Google Analytics og prøv så at komme længere op med løbende linkbuilding og nyt indhold på dit site.