Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blomsterbinder søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger en blomsterbinder som går med tanker om at blive at selvstændig.
Det kan også være du allerede er selvstændig men ønsker mere profit og trænger til et frisk pust.

Jeg har i de sidste par år gået med tanken på et nyt blomster koncept og søger nu efter en dygtig blomsterbinder som vil være med.

Der tilbydes medfinansiering og der er tale om indgåelse i et partnerskab i et nyt koncept.

I første omgang vil jeg gerne i dialog med en blomsterbinder som ønsker at drive selvstændig virksomhed og som vil være med til at udbrede og videreudvikle konceptet. Jeg lægger vægt på at rette vedkommende er arbejdsom og meget gerne allerede er i fast job i dag (så det kan startes op i det små vedsiden af alm. job). Det giver en bedre grobund og man er ikke nødsaget til at trække overskud ud af virksomheden lige med det samme.

Er du blomsterbinder eller kender du en som er så skriv ;-)

De Bedste Hilsner
Ronni 

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 2
Fra  TelMice Skrevet kl. 22:22

Hej Ronnie,

Jeg har netop set dit indlæg, og er interesseret i at høre nærmere omkring dine spændende ideer.

Jeg bliver udlært blomsterbinder til december, og skal efterfølgende arbejde som blomsterbinder, men ønsker at blive selvstændig til næste år. Jeg er 33 år, har tidligere arbejdet som chef i butik, arbejdet med salg og marketing i flere år iøvrigt.

Glæder mig til at høre fra dig.

Bedste hilsener

Mette

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:53

Hej Mette

Det lyder spændende.

Send mig din mail adresse.
Så skriver jeg til dig.

Hilsen