Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener jeg lidt ekstra på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg driver til dagligt www.oddsresults.com det er tænkt som en hobby side, men kunne godt tænke mig at lave lidt penge på siden hvis det er muligt.

Jeg har Adsense og affiliate som dog ikke giver noget :S

Jeg har også kontakte bookmakere om et muligt samarbejde med de er kun interesseret i affiliate.

Jeg vil ikke tage penge for noget på siden da der findes et par af disse sider der ude som også tilbyder det hele gratis.

Jeg håber i har et tips eller to som jeg kan bruge.

God Lørdag

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 11:35

din side ser ikke ud til at virke?

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 11:36
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 00:14

Tilknyt en webshop til din side. Det giver mening, hvis du har en god mængde besøgende.

For eksempel skoforum.dk - skosåler og fodbold går vel godt sammen :-)

God pinse og vind med projektet

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 01:01

Du må arbejde en hel del mere med sidens opbygning, design, samt indhold for at du kan gøre dig nogen forventning at tjene noget på den.

Hvor høj er din afvisningsprocent pt? og gennemsnitlig besøgstid? 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 01:03

Den er 4:30 min ca.

Men de fleste går der ind få at tjekke en livescore og det tager 20 sek så er man ude igen...

Hvad syntes du der skal laves om designmæssigt ???

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 01:16

Frederik Wind Andersen:

Den er 4:30 min ca.

Men de fleste går der ind få at tjekke en livescore og det tager 20 sek så er man ude igen...

Hvad syntes du der skal laves om designmæssigt ???

For at være ærlig, det hele det ligner **** desværre. Du kan godt beholde logoet det er faktisk nogenlunde, men der er ingen grund til at have det kæmpestort. Siden virker rodet. Det er bar en masse sidder med iframes, der er ikke noget unikt desværre. Lige undtagen betting tips.  Så tror jeg simpelthen der ikke er den store interesse for dit site, da man kan se resultater så mange andre steder. Hvorfor skulle folk bruge din side? Den eneste grund er at få betting tips, hvilket du burde sætte alt fokus på. Det kunne f.eks. være interessent at lave en betting blog, hvor du giver gode tips til kampe og f.eks. laver din egen lille betting challenge. Tror ikke du kommer langt med indhold fra andre sider i iframes. Man rammer ikke altid rigtig første gang, anden gang, eller tredje gang. Men det kommer, hvis man arbejder benhårdt på det =) 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 01:20

Tak for dine svar Àsgeir 

Det vil jeg tage op til overvejelse 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:45

Helt enig med Åsgeir. Siden ser ikke ud af meget. Der skal flere ambitioner til!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 06:16

GrN.dk - Logistik og regneark:

For eksempel skoforum.dk - skosåler og fodbold går vel godt sammen :-)

jeg tror hvis du laver en shop med sportudstyr - ellers lav en pop up spørgeskema på siden og spørg dine brugere !

Så får du svaret på hvad de ønsker siden skal have

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)