Hej Amino'er ! |
Jeps - bare skriv til Ewire support og anmod om at de slår det fra.
Så fjerner de det normalt straks.
Jens
Hej Amino'er ! |
Oilart.dk -Super flotte abstrakte malerier
Jeps - bare skriv til Ewire support og anmod om at de slår det fra. Så fjerner de det normalt straks. Jens |
Kan man godt bruge sit kort selvom man har en konto? |
Er jeg faktisk ikke klar over - skriv til deres support :) |
Hej Ex. Jeg har engang sidste år købt en trøje på en hjemmeside hvor jeg brugte ewire. Jeg lavede en bruger og indtastede mit kort. et år efter vil jeg købe en fodbold hvor hjemmesiden kun tager imod ewire. de har fjernet log ind stedet for hvis man har en bruger. jeg indtaster mit kort og den siger kort tilhører en ewire konto. Jeg kan ikke betale og smutter. hilsen mikkel |
^aha, det er værd at vide. -Du må meget gerne informere når du finder svar på dette. |
Oilart.dk -Super flotte abstrakte malerier
Tak :) |
Jeg er ved at bogføre de 395,- som jeg har betalt til ewire.. Men jeg er i tvivl om moms er inkl beløbet, elller om det skal bogføres som bank-gebyrer altså uden moms. Nogen der ved det? Fandt du nogensinde ud af det med momsen, jeg kan nemlig heller ikke se det på mit betalingsdokument (det er jo ikke engang en faktura). Mvh Thomas |
Hej allesammen Da I oprettede jeres konti på ewire.dk og efterfølgende valgte Business Light/Pro, blev der dannet en faktura til jer. Hvis I logger på jeres Ewire konto, klikker på Erhverv, så Fakturaer, så kan I downloade den. Der er ingen moms på. Mvh Robert, Ewire |