Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en idé, men er helt grøn.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Fantasirejser Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med encouragement af børn. Jeg har en kæmpe brand for at styrke børns selvværd, booste glæde og øge grounding og indre ro. Jeg har igennem nogle år lavet et hav af åbne arrangementer i Kultur Anstaltens lokaler på vesterbro i Kbh og på Rytmisk center i kbh for både små børn i fællesskab med deres forældre, samt for større børn. Jeg tager også rundt på diverse festivaler hvor jeg laver Fantasirejser med børnegrupper. jeg bliver booket til børne fødselsdage hvor jeg skræddersyr Fantasirejser specielt til Fødselaren. Jeg tog ud i private hjem under lock outen. jeg laver også rejser specielt for sensitive. Jeg arbejder via fantasirejser, hvor jeg igennem rollespil, meditation, leg, musik, fortælling og teater mm. guider børnene igennem et eventyr skrevet specielt med fokus på de ting som jeg gerne vil ind og røre ved og opmuntre til at træde ud på. mine arrangementer har haft overvældende succes og jeg har de sidste par gange haft venteliste på og har måtte gentage flere arrangementer pga efterspørgslen. Støtten til mit arbejde vokser og vokser.. jeg bliver kontaktet af menneskser som vil samarbejde, lave børneprgrammer til DR, have mig ud på deres skoler mm.. jeg har fået en gratis coach og også et tilbud fra en en der bare gerne vil lægge lokale til, folk der gratis vil støtte med hjemmeside  osv osv.. Jeg har en gruppe på facebook som hedder fantasirejser for børn. Og folk deler med glæde når der laves nye tiltag.

For et par mdr siden blav jeg arbejdsløs og samtidig fik jeg spørgsmål omkring salg af mine eventyr både som bøger og mp3 filer ..

Pga kontanthjælp :( må jeg ligenu ikke gøre noget som helst..intet.. heller ikke uen at tjene på det..  men ilden buldrer indeni og jeg arbejder på højtryk, så jeg kan få realiseret det jeg gerne vil.

Nu har jeg lavet en hjemmeside www.fantasirejser.com (stadig under ombygning) og har sat en deadline til efter sommerferien hvor jeg træder ud 100% som selvstændig og vil give alt hvad jeg har i mig. Jeg er gået igang med at renskrive hæfter/bøger som jeg selv vil få trykt og sælge. Undersøger hvordan jeg får lavet mp3 filer som folk kan købe/downloade på min side.

Jeg prøver at finde sponsorer som kan se vigtigheden i det jeg gør. Jeg er ikke ude på at tjene en formue, men hvis jeg kan leve af det jeg brænder aller mest for og er aller bedst til, vil det være "A dream come true".

Hahaha det er så vildt, for jeg har ingen startskapital.. Intet andet end min personlighed og en tro på at det kan lade sig gøre.

Har du mon  ideer til hvordan jeg gør ang mp3 filer, hæfter, sponsor/kapital, feedback til min hjemmeside eller andet?? så endelig kontakt mig.

kærlig hilsen maria heiberg

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:51

Hej Maria

Det lyder som et spændende projekt du har gang i. Det er rent ud sagt super latterligt at kontanthjælpen låser dig. Det ville være så meget bedre hvis de kunne være med til at få dig ud af systemet som du jo helt sikkert gerne vil.

Men er du helt sikker på at du ikke kan lave nogle af tingene i din egen fritid, så længe der ikke er økonomi i det? Jeg tænker lidt i stil med hobby og måske bygge noget op som om få måneder vil være klar til at "storme" og tjene nok til husleje og forbrug.

Et forslag er at tage en tur til Kbh den 5. juni og deltag i vores iværksætter møde på Baresso...Her er forskellige folk, og en god mulighed for at udvide netværket. Måske er der en af deltagerne der lige præcis kender den rigtige.

Dbh. Martin

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:17

Hej Maria.

Har sendt dig en besked :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)