Hej Jeg driver i dag et par portaler, og forretningen går ganske udmærket, jeg har dog ønsker og planer om at udvide forretningen og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig en partner, jeg dels kunne sparre med og dels en partner som kunne stå for kodnings delen af firmaet. Jeg kan ikke selv kode i nogen sprog, og har hidtil fået lavet alt kode arbejde ude af huset. Jeg har pt to forskellige portaler i idefasen og specielt den ene mener jeg kunne blive en ganske udmærket forretning, det kræver dog både en del kode arbejde samt en del salgs arbejde. den sidste del skal jeg nok stå for men mangler som sagt en partner der kunne tænke sig at komme i gang med at blive selvstændig. Det er et krav at du er fra Djurslands området gerne nær Auning, eller har mulighed for at komme her til rimelig nemt, da der vil være en face to face møder for at vi kan komme rigtig ind på hinanden samt med hvordan projektet skal udvikle sig. Lidt om mig, jeg er gået ind i mit andet år som selvstændig, men har drevet portalerne som jeg styre pt nogle år efterhånden. jeg er en ung mand i starten af 30erne og er gift og har et barn og et mere på vej. dvs jeg går for at være det man kalder voksen :) Jeg tænker om dig, du har kodet nogle år, har gået med tankerne om at starte op men endnu ikke rigtig turde tage springet. Du er 18år+ For den rigtige mand tilbyder jeg partnerskab i virksomheden (yes yes det er skrevet 100 gange før) men her er en virksomhed der er igang og som allerede laver lidt penge. med tiden skulle det jo gerne vokse sig til mange penge :) Alternativt kan der findes en anden måde at aflønne på, jeg ville dog helst have en partner i firmaet dels for at kunne sparre og for at have den samme faste mand hele tiden med de samme mål som en selv. Kunne det være noget for dig så smid en besked og vi kan tage en snak :) Med venlig hilsen Dan |
Søger koder og partner på Djursland til eksisterende virksomhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)