Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succeshistorie

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer! 

Jeg er er 16 år og vil gerne lige fortælle en succeshistorier fra mit eget liv, som aldrig var blevet skabt, hvis ikke jeg havde fået en masse råd og inspiration herinde. Men det var såden at jeg i februar besluttede mig for at arrangere en fifa-turnering for min by Billunds børn og unge, men kunne hurtigt regne mig frem til at jeg ikke havde den nødvendige kapital til projektet. Derfor tog jeg kontakt til Capital of Children og fik et møde omkring arrangementet. De viste sig så de var ekstremt interreseret. Der blev også drøftet andre muligheder, men de sørgede for alt der nu skulle ordnes.

Sidenhen er det så gået stærk, og det bliver nu et kæmpe fodbold-arrangement!

Jeg var så igår op til et nyt møde denne gang med 'mit crew' :) omkring dagen og wow det gav en kæmpe indsigt i hvordan arrangementet bliver markedsført og en masse andre ting som planlægning, økonomi osv.

Jeg vil enlig også gerne lige benytte denne besked til, hvad der kommer til at foregå. Det store fodbold-arrangemet kommer til at foregå onsdag den 10 juli (uge 28) i Billund midtby. Laudrup & Høgh streetturnering kommer, professionelle fodboldspillere til autografskrivning fra pokalvinderne Esbjerg FB og FC Midtjylland, orkester og fifa-turnering.

Så jeg vil opfordre alle der ser dette opslag til, at tage et smut forbi Billund onsdag den 10 juli og måske kombiner det med en tur i Legoland eller Lalandia. Det er et heldagsarrangement og derfor ville det være en oplagt familieudflugt, hvis man er fodboldinterreseret eller bare har lyst til at være en del af dette forhåbentlige succesfulde arrangement!  

Vi håber på godt vejr og stort fremmøde 

-God Weekend

Med venlig hilsen

Andreas

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da kæft en fed nyhed at gå til weekend på Yes Godt gået!

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt klaret. Bliv ved med at klø på! 

God weekend :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Bizzi.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sejt :-)

Læs mere om på Tempest.dk

Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de pæne ord! :) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)