Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til Facebook likes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde håbet jeg kunne trække min side på på 150 likes på forholdsvis kort tid ved at expandere nogle links, dette er desværre ikke aktuelt.

Kan i se hvad jeg gør galt?

Og hvordan får jeg lagt undersider etc. ind i de boxe hvor der står likes osv??

link: https://www.facebook.com/pages/Free-Media/

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 08:54

Hej Lucca

Linket til din Facebook side virker ikke, så jeg kan ikke lige se, om der er noget på selve Facebook siden, der skal ændres.

Mht. de bokse, som du nævner, så kan du bruge et Facebook CMS til at lave dette, hvis ikke du selv er programmør

Mht. likes, så kommer disse ikke automatisk - man skal give folk en grund til at like. F.eks. tilbyder vi hos bSocial en e-bog om Facebook markedsføring til gengæld for, at folk liker vores side: Gratis e-bog om Facebook markedsføring. 

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Fra  Free Media Skrevet kl. 12:50

hov for pokker. armen facebook er ret nyt for mig :) Linket er https://www.facebook.com/pages/Free-Media/179482252196703 

Jeg kan sagtens programmere, det er  dog lige det med facebook jeg er helt ny i da min partner plejer at gøre det.

Mht. facebook har jeg pt. lavet en konkurrence med en fotosession på 15-20 billeder efter ønske når likes rammer 150, det syntes jeg var en ok start og kunne både virke for private samt eventuelle nystartere der ønsker nogle nye billeder :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:04

Når jeg går ind på din FB side mister jeg omgående interessen. Jeg kan ikke se se hvad du kan gøre for mig som kunde og synes desuden at logo/baggrund er uimponerende. Jeg er ude igen inden jeg når at opdage din 'konkurrence'.

P.s. Jeg er hverken i dårligt humør eller ude på at hakke på dig. Det her er bare min oplevelse af din side.

Mvh Jens

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Fra  Free Media Skrevet kl. 13:07

Jeg kan skam godt klare det, det er også den konklusion jeg selv er nået frem til og derfor jeg spørger til andres erfaring. Jeg plejer at have en masse tips og idéer til når det er andre, men lige når det er mit eget så er jeg helt blank det er jo typisk :(

Så gerne en masse konstruktivt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucca

Når jeg kigger på din fb side, mangler jeg lidt et indblik i hvad I laver og hvad I kan. "Om" teksten er ret kort og ikke særlig informerende. Hvad vil det f.eks. sige når I skriver at I bistår i udformningen af ideer? Vil I fungere som sparringspartnere, vil I lave en udviklingsplan, eller vil I overtage hele arbejdet med den designmæssige udformning? Kort sagt; hvor meget og hvor lidt tilbyder I at gøre, - og dermed, hvor meget kan kunden 'slappe af' og fokusere på selv at udvikle andre områder?

Skriv f.eks. tre eksempler på et samarbejde og det engagement det indebærer fra jer og fra kunden.

Derudover vil det også skabe meget mere troværdighed - og indblik i jeres kundskaber - hvis I kan vise nogle eksempler på jeres evner. Hvorfor ikke udlodde et gratis samarbejde med jer? Eller tilbyde at I kører en måned med et gratis intro-tilbud hvor virksomheder kan skrive til jer, og få et gratis tjek og bud på hvordan deres hjemmeside mm. kunne gøres endnu flottere, lækrere mv.

Jeg tror I er nødt til at lægge lidt gratis arbejde her i starten, og tilbyde jer selv noget mere. Ellers ved man simpelthen ikke hvad det er man betaler for. Og så kan I også nemmere få startet og spredt rygtet om det fortrinlige arbejde I laver.

Og så en sidste lille ting. Det er måske en smag og behag- vurdering, men jeg synes jeres slogan-tekst ”Professionelle løsninger til private og erhverv. Vi garanterer fuld tilfredshed eller pengene tilbage” er en ret standardiseret tekst, som ikke virker hverken særlig idé-rig eller nytænkende. Og det er trods alt den tekst der skal sælge jer, og vise hvorfor lige præcis I har kompetencerne til at udvikle ideer der er værd at betale for.

Jeg håber du oplever mine kommentarer som konstruktiv kritik, og finder dem brugbare.

God weekend!

Hilsen Maja

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Fra  Free Media Skrevet kl. 17:16

Hey Maja. Mange. Tak for dit svar det var om noget konstruktivt og noget jeg vil tage m i mine overvejelser. Alt bliver lavet om da vi i starten var 3 og jeg står nu alene med det, og er igang m en større ændring i firmaet for at kunne køre det selv så det er rigtig fedt m lidt input og amino er jo lige stedet :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucca,

Tror ikke du skal ligge så meget i likes med din forretning. 

Tænk på det fra forbrugerens synspunkt? Hvorfor skulle man 'like' et mediebureau? 

Der skal jo gerne være en nyhedsværdi for den private forbruger før man får mange
FB likes i form af tilbud, sjove indslag eller andet.

Det giver et mediebureau bare ikke indtrykket af - og jeg tror derfor ikke du skal
ligge så meget i det.

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Kasper Bengtson:
Mht. likes, så kommer disse ikke automatisk - man skal give folk en grund til at like. F.eks. tilbyder vi hos bSocial en e-bog om Facebook markedsføring til gengæld for, at folk liker vores side: Gratis e-bog om Facebook markedsføring. 

Kasper har helt ret -de kommer langtfra af sig selv :) Mht til hans løsning er jeg ikke sikker på de er helt lovligt? - at tilbyde folk ting man kun kan få når man har trykket like. Men er på ingen måde jurisdisk ekspert.

Generelt er det blot et spørgsmål om at engagere dine brugere på fx andre netværker du er på, så vokser siden før eller siden. Stille og roligt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 18:04

Hej Martin

Løsningen er 100 % lovlig og overholder selvfølgelig også Facebooks regler.

Man må gerne påkræve at folk liker en Facebook side til gengæld for noget af værdi (ebog, konkurrence, tilbud etc.)

Man må ikke på kræve at folk liker, deler eller kommenterer et opslag - eller at folk deler Facebook siden - med vennerne.

Søg evt. efter Facebooks Page Guidelines på Google eller læs denne artikel, som jeg har skrevet om emnet: http://bsocial.dk/facebooks-konkurrenceregler/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)