Hej Lucca
Når jeg kigger på din fb side, mangler jeg lidt et indblik i hvad I laver og hvad I kan. "Om" teksten er ret kort og ikke særlig informerende. Hvad vil det f.eks. sige når I skriver at I bistår i udformningen af ideer? Vil I fungere som sparringspartnere, vil I lave en udviklingsplan, eller vil I overtage hele arbejdet med den designmæssige udformning? Kort sagt; hvor meget og hvor lidt tilbyder I at gøre, - og dermed, hvor meget kan kunden 'slappe af' og fokusere på selv at udvikle andre områder?
Skriv f.eks. tre eksempler på et samarbejde og det engagement det indebærer fra jer og fra kunden.
Derudover vil det også skabe meget mere troværdighed - og indblik i jeres kundskaber - hvis I kan vise nogle eksempler på jeres evner. Hvorfor ikke udlodde et gratis samarbejde med jer? Eller tilbyde at I kører en måned med et gratis intro-tilbud hvor virksomheder kan skrive til jer, og få et gratis tjek og bud på hvordan deres hjemmeside mm. kunne gøres endnu flottere, lækrere mv.
Jeg tror I er nødt til at lægge lidt gratis arbejde her i starten, og tilbyde jer selv noget mere. Ellers ved man simpelthen ikke hvad det er man betaler for. Og så kan I også nemmere få startet og spredt rygtet om det fortrinlige arbejde I laver.
Og så en sidste lille ting. Det er måske en smag og behag- vurdering, men jeg synes jeres slogan-tekst ”Professionelle løsninger til private og erhverv. Vi garanterer fuld tilfredshed eller pengene tilbage” er en ret standardiseret tekst, som ikke virker hverken særlig idé-rig eller nytænkende. Og det er trods alt den tekst der skal sælge jer, og vise hvorfor lige præcis I har kompetencerne til at udvikle ideer der er værd at betale for.
Jeg håber du oplever mine kommentarer som konstruktiv kritik, og finder dem brugbare.
God weekend!
Hilsen Maja