Og da din attitude og måde at svare folk på, der reelt kommer med et umiddelbart fornuftigt og yderst relevant input, er absolut forkastelig, kan det skræmme førnævnte kunder/samarbejdspartnere/arbejdsgivere væk, da de ikke selv vil behandles på den måde.
Måske du lige skulle feje for din egen dør først. Du kommer her og sviner mig til i en tråd som jeg har oprettet. Jeg har ikke problemer med mine kunder. men jeg har da ikke svært ved at forestille mig at du har et stort problem hvis du angriber dine kunder på den måde. Hvis du har mere du vil brokke dig over så opret venligst din egen tråd.
Kære Ib. Da du som sædvanligt ikke har et tilbud til mig. men kun laver støj i denne tråd. Vil jeg bede dig om at lave din egen brokke tråd hvor du ganske frit kan komme af med alle dine indestængte aggressioner. Og du får enda min tilladelse til at brokke dig alt det du vil over mig i din nye tråd. Men pas nu på du ikke overdriver det, og går hen og bliver Positiv af det.
Måske du lige skulle feje for din egen dør først. Du kommer her og sviner mig til i en tråd som jeg har oprettet. Jeg har ikke problemer med mine kunder. men jeg har da ikke svært ved at forestille mig at du har et stort problem hvis du angriber dine kunder på den måde. Hvis du har mere du vil brokke dig over så opret venligst din egen tråd.
Hej igen, Michael,
Jeg er sgu lidt uforstående over dit svar. Jeg forsøgte blot at hjælpe dig, da du selv gav udtryk for, at du ikke forstod Rolans indlæg - så jeg skar det ud i pap for dig, hvilket du øjensynligt havde endnu sværere ved at forstå?
Skal vi ikke bare sige, at vi lader den ligge her? ;)
Held og lykke med projektet og din videre færden i livet.
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Held og lykke med projektet og din videre færden i livet.
Ja i lige måde. Og held og lykke med at oprette en ny tråd. Og selv om der ikke er en kategori der hedder ( Jeg har absolut intet fornuftigt at bidrage med ) Så er jeg sikker på at du nok skal finde et sted at skrive fremover.