Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter mangler forretningsplan!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg idéen til en online virksomhed som jeg tror på, kan få succes. Men alt det praktiske med hvordan man opretter en virksomhed, kender jeg ikke meget til. Så mit spørgsmål er: Hvordan starter man bedst op? Hvem skal man kontakte? Hvad gør man med det finansielle? Osv..

// Line

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 22:38

Hej Line
Spar lidt op og start i det små ved siden af alm job så du ikke er afhængig af at skulle generer et kæmpe overskud lige med det vums

Lav en forretningsplan (du kan finde denne på erhvervsstyrelsens website). Men den bedste får du ved at tage kontakt til CBS og høre om de har en skabelon du kan låne! De er meget mere værd og mere grundige.

Du kan finde video råd om at starte op og også læse om hvordan andre er startet op her:

www.startopmagasinet.dk

Held og lykke

De Bedste Hilsner
Ronni 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 23:04

Du er allerede godt igang, ved at have en bruger her på Amino.

Udover det, så er det faktisk bare at springe ud i det. Jeg har haft mange ideér, men har ikke rigtig gjort noget ved det, fordi det var uoverskueligt o.lign.
Men nu har jeg så gjort det, og alle ting kommer helt automatisk på plads, så længe man bryder isen.

Start ud på http://startvækst.dk  og læs omkring opstart.
Udover det, så er en forretningsplan god at have, men egentlig kun, hvis du skal låne penge etc. eller for at have en "guideline" til dig selv. 

Dbh Mads

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)