Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-pusher.dk V2

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg er hverdag tvunget til en tur på 1½ time hver vej med s-toget og da togene tit er godt booket op, så man ikke kan sidde og arbejde med en bærbar, er jeg blevet stor forbruger af alverdens læsestof.

Jeg har i den forbindelse overvejet at købe Martin's e-pusher.dk og så høvle den igennem en printer så jeg kan sidde og læse den offline.
Jeg har dog hørt fra en bekendt at det ikke er muligt at printe hele bogen pga noget sikkerhedssystem, er der nogen af jer som har erfarringer med om man kan printe den eller blir jeg nød til at læse pdf udgaven ??

Jeg ser frem til jeres svar.

Venlig hilsen

Torben

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 22:43

Hej.

Jeg printede hele bogen ud og læste den da jeg var på ferie :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:27

Hej Torben,

Det er sjovt du siger det - for jeg har hørt det samme.
Jeg mener, der blev sagt at der var en en begrænsning på 183 sider i udskrift og 10 copy/paste.

Jacob

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 17:07

Jeg har hørt det samme - Martin kan vi så lige få be- eller afkræftede? :-) 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:06

Kenneth K:

Jeg har hørt det samme - Martin kan vi så lige få be- eller afkræftede? :-) 

Jeg har set Martin engang har skrevet det her på amino, men kunne ikke finde det, fordi den nye søgefunktion virker a L***, men jeg er 99% sikker på pdf'en kunne udskrives 2 gange.

Jeg har godt nok aldrig købt bogen, så jeg er selvfølgelig ikke sikker. Men den dag Martin beslutter sig for at dele bogen ud til de 20 aminoer som har skrevet mest på amino igennem tiden, ja så får jeg den også... :-) (nu må vi se om den dag kommer.. hehe)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:09

Kære venner

Undskyld sent svar, jeg er lige på en lille ferie i det Bornholmske.
Hvis man køber bogen hos Saxo, så kan man printe alle sider en gang og ikke copy paster. Har man problemer, så skal man tage fat i Saxo, så hjælper de.
Køber man bogen pr. faktura, så kan heller ikke copy paste, men man kan printe den så mange gange man vil:

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)