Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører du din facebookside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke meget for at spamme mine venner, så hvordan markedsfører I jeres facebooksider, når de er helt nye? Jeg skal forsøge mig med annoncer (venter på kampagnen bliver godkend), men har I andre gode måder at få "likes" til jeres gruppe uden at spamme egne venner? :)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:32

Nu ved jeg ikke om du har en erhverv eller privat facebook profil.

Men erhvervsmæssigt kan det godt betale sig at linke fra websites og andre online medier, G+ profil, Youtube osv. osv.
Et godt råd er at sørge for der hele tiden opdateres på din facebook profil og informationen hele tiden er relevant. 

Held og lykke 

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 18:38

Jeg vil råde dig til at evt. finde en fanside eller andet med en målgruppe der er relevant for din virksomhed og så sætte et produkt fra din virksomhed på højkant gennem den fanside. Denne model virker dog ikke for alle typer virksomheder, men den er god for de fleste webshops.

Mvh

Alexander Pedersen

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:43

Alexander Pedersen:
Jeg vil råde dig til at evt. finde en fanside eller andet med en målgruppe der er relevant for din virksomhed og så sætte et produkt fra din virksomhed på højkant gennem den fanside.

Ja men pas på. For Facebook tillader ikke konkurrencer uden du betaler for det.
Du kan finde en vejledning og artikel netop om hvordan du begår dig bedst på Facebook, læs om hvad du må og ikke må i en af udgaverne af www.Startopmagasinet.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)