Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste firmagave

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg giver indtil på tirsdag 5 % rabat til alle Aminoer på www.b2bgolf.dk
Skriv "Amino rabat" i kommentarfeltet ved bestilling.

Golfbolde med logo mener jeg bestemt er Danmarks mest effektive firma gave.
Det eneste du skal gøre er:
1. Køb nogle golfbolde med dit logo og evt. en payout tekst.
2. Give en gave til en samarbejdes partner eller en anden i dit netværk der spiller golf. (evt. sponsere en turnering i lokalområdet)
3. Bliv markedsført af personen du giver gaven til.
Hver gang han spiller golf præsenterer han din virksomhed for op til tre andre personer han spiller i bold med.
Når han slår bolden væk, bliver din reklame bold fundet af en ny golfspiller, som derefter bliver præsenteret for dit logo og payout tekst.
I løbet af en golf runde, bliver dit logo vist minimum 54 gange til personen der spiller med bolden. Og golfspilleren skal præsentere din bold overfor hans medspillere.

Er du interesseret i at eksponere din virksomhed overfor følgende målgruppe:?

• 87% er ældre end 25 (37% er ml 40-59 år)
  • 34% har en længerevarende uddannelse
  • En sund og aktiv livsstil, idet 71% dyrker sport minimum ugentligt
  • Høje husstandsindkomster, idet 41% er højere end 600.000 kr. (32% tjener ml. 300-599.999)
  • Stor rejseinteresse generelt – indenfor det sidste år især med rutefly i Europa (39%) og oversøisk (16%), men også bilferie i udlandet ( 20%) – minimum én gang
  • Godt design betyder meget for 77%
  • 72% bruger gerne ekstra på mærkevarer
  • 87% betaler gerne ekstra for kvalitetsprodukter
  • 77% bor i hus
  • Højt dagligvareforbrug, idet 17% køber for mere end 2000 kr om ugen
  • 35% prøver nyheder før venner/bekendte

En golfbold med dit logo kan fås fra 6,5 kr. pr. stk.
Er du interesseret i at høre mere om mulighederne for branding på golfbanen?

Kontakt Jon Johanneson og hør mere om mulighederne.

Jeg vil gerne gøre dette til en debat, derfor må du meget gerne kommentere på mit indlæg, hvis du mener der findes bedre firmagaver!

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 08:51

B2Bgolf.dk:
Golfbolde med logo mener jeg bestemt er Danmarks mest effektive firma gave

Kan jeg virkelig slippe af sted med denne udtalelse? der må da være nogle der mener de sælger en bedre firmagave?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

B2Bgolf.dk:

B2Bgolf.dk:
Golfbolde med logo mener jeg bestemt er Danmarks mest effektive firma gave

Kan jeg virkelig slippe af sted med denne udtalelse? der må da være nogle der mener de sælger en bedre firmagave?

Nu må du jo tænke på at folk jo nok var ude og spille golf efter arbejde :) så de ser det nok først idag.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 10:22

Niels Henriksen:
Nu må du jo tænke på at folk jo nok var ude og spille golf efter arbejde :) så de ser det nok først idag.

Nu var mit indlæg egentlig ikke møntet så meget på golfspillere, de er jo godt klar over hvor god eksponering man får via logobolde.

Mit formål med indlægget er at debbattere mulighederne for branding af virksomheder gennem gaver og merchandise.

Der er jo mange der sælger firmagaver herinde, derfor havde jeg håbet at de ville smide et link til deres produkt og evt. argumentere for hvorfor deres firmagave er bedre.

/Jon

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:06
Nu var MIT indlæg møntet på at du skrev i går ved normal arbejdstidsophør og undrer dig her til morgen at der ikke var nogle svar.

Men vil golfbolde ikke kun være en god firmagave hvis modtageren spiller golf?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 20:51

Jo Henrik.

Jeg skrev følgende: Giv en gave til en samarbejdes partner eller en anden i dit netværk der spiller golf. (evt. sponsere en turnering i lokalområdet)

Det er jo vigtigt at din bolde kommer ud og bliver set på golfbanen...

/Jon

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 20:59

Hvis man sælger golfudstyr tror jeg det er en god idé. Hvis man f.eks. sælger golf tøj. Men mig som sælger legetøj, vil ikke få noget ud af det.

Mange hilsner

Mads

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:20

Jeg vil egentlig bare sige at du har gjort et pænt godt forarbejde - Heads up for det!

Om tallene er korrekte skal jeg ikke kunne udtale mig om jo - men det er gennemført, og selv om jeg ikke skal bruge dem, var det sku lige før du solgte dem til mig :)

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 01:17

Mads Herlev:
Hvis man sælger golfudstyr tror jeg det er en god idé. Hvis man f.eks. sælger golf tøj. Men mig som sælger legetøj, vil ikke få noget ud af det

Hej Mads

Jeg kan se på din hjemmeside se at du sælger baby legetøj og møbler til børn.
Du markedsfører dig sikkert også mod dette segment i forvejen: (ellers bør du begynde)

• Høje husstandsindkomster, idet 41% er højere end 600.000 kr. (32% tjener ml. 300-599.999)

Hvis du køber Pinnacle golfbolde med logo, kan du tage ned i din lokale golfklub og sponsere dine logobolde som præmier til deres golf turneringer. Det vil koste dig 9,33 kr. pr. bold du sponserer.
Altså betaler du 9,33 kr. pr. lead/logobold- Samtidig har du en gave som du kan forhandle med. (Det behøver jo ikke være din lokale golfklub du sponserer). Det kan være en gave til din leverandør eller anden samarbejdspartner i dit netværk.

Det lead/logobold du betaler 9,33 kroner for, skifter hænder ca. 5 gange i løbet af dets levetid.
Hvis du har en god Pay-off tekst og et logo på dit lead/logobold, kan du sagtnes få dit budskab ud til mange flere end de 5 golfspillere. Dine logobolde bliver også solgt som brugte søbolde når de bliver slået i hazarder der bliver tømt for bolde.

En golfspiller skal altid ved påbegyndelse af en runde, fortælle hvilken bold han spiller med og evt. angive hvilket logo der er på bolden. Altså bliver hans medspiller eksponeret for dit logo og din Pay-off tekst. Ligeledes bliver golfspillerens medspillere ramt af dit bud skab når de leder efter deres egne bolde og finder din. (mere reklame til dig)

Det lead du betalte 9,33 kroner for har lige pludseligt været igennem rigtig mange hænder. Når man tager din branche i betragtning, formoder jeg at der er meget hård konkurrence på adwords annoncer på dine primære keywords såsom babylegetøj. Der betaler du helt sikkert mere en 9,33 kroner for et klik på din hjemmeside fra toppen af Google. Med en god Pay-off tekst Kan du helt sikkert få mange købelystne forældre, bedsteforældre og mange andre potentielle kunder ind på din hjemmeside langt billigere.

Mads hvilke måder markedsfører du dig på i forvejen? Og hvorfor tror du ikke at du får noget ud af branding på golfbanen?

/Jon

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 14:10

Hej Kevon

Tak for de rosende ordSmile
Nu ved jeg ikke hvilken branche du er i, men på din Amino profil skriver du at den første virksomhed du startede, lavede Mobil Apps.

Jeg har flere kunder der bruger QR koder på golfbolde i deres markedsføring. Golfspillere er vant til at booke golftider og sende scorekort ind via Golfbox App’en på deres mobil.
Hvis du får trykt en god Pay-Off tekst og QR kode på dine golfbolde, kan du muligvis ramme mange potentielle kunder.

Jeg er nød til at vide mere omkring din nuværende branche, hvis jeg skal komme med nogle konkrete markedsførings forslag. Det afhænger jo selvfølgelig af om dine apps henvender sig til golfspillerne som målgruppe:

• 34% har en længerevarende uddannelse
  • En sund og aktiv livsstil, idet 71% dyrker sport minimum ugentligt
  • Stor rejseinteresse generelt – indenfor det sidste år især med rutefly i Europa (39%) og oversøisk (16%), men også bilferie i udlandet ( 20%) – minimum én gang
  • Godt design betyder meget for 77%
  • 72% bruger gerne ekstra på mærkevarer
  • 87% betaler gerne ekstra for kvalitetsprodukter
  • 77% bor i hus
  • Højt dagligvareforbrug, idet 17% køber for mere end 2000 kr om ugen
  • 35% prøver nyheder før venner/bekendte

Spiller du selv golf Kevon?

/Jon

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)