Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget må man starte før startdatoen?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har netop bestilt CVR nummer i går og har bestemt startdatoen til at være den 1. august 2013, da jeg ved at jeg ikke kommer sådan rigtigt igang inden sommerferien.

Men nu efter at have truffet beslutningen vil jeg jo helt vildt gerne bare i gang! Jeg vil gerne være 100% klar til at gå i luften og tage imod mine kunder pr. 1. august 2013 med både hjemmeside, markedsføring etc.

Jeg har søgt om importør registrering fordi mine varer skal købes hjem fra Kina.

Firmaet er baseret på at jeg skal ud og holde homeparties.

- Kan jeg godt allerede nu købe domæne, hjemmeside, regnskabsprogram, visitkort, kontorartikler etc. og så blot føre det ind i firmaet når jeg kommer til den 1. august?

Det er en enkeltmandsvirksomhed indtil videre.

- Og kan jeg evt. bestille mine varer hjem nu, eller kan jeg først gøre det lovligt efter startdatoen er passeret?

- Jeg vil gerne hype firmaet lidt og starte op med en hjemmeside der er en lille teaser for firmaet, hvor man kan få folk til at tilmelde sig en nyhedsmail og dermed få besked, så snart vi åbner op for booking af parties, sammen med de gode åbningstilbud. Så derfor vil jeg os høre om man kan købe markedsføring inden man starter og alligevel trække det ud når der kommer penge  kassen.

Jeg håber I kan hjælpe mig :)

På forhånd tak :)

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:53

Så snart du har fået dit CVR nummer og oprettet en konto i banken som du KUN bruger til "penge ind og ud af firmaet" er der ingen problemer med at gå igang - se for pokker at komme ud over stepperne... :-)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 16:36

CVR nummeret er først aktivt d. 1/8-13.
Der er ikke oprettet konto i banken endnu, da jeg ikke havde tænkt at gøre det før jeg er lige omkring det tidspunkt hvor jeg vil starte op.

Men er det ikke nok, hvis jeg bare selv lægger ud (indtil 1. august) og så gemmer kvitteringerne? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38

Carina Vestergaard:
Men er det ikke nok, hvis jeg bare selv lægger ud (indtil 1. august) og så gemmer kvitteringerne? 

Jo - det eneste du vil have problem med er import af varer da det kræver cvr-nr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:46

ellers mener jeg du kan fremrykke datoen - det er jo ikke noget ekstra abrejde at vælge 1/7 f.eks - 3 kvartal start på moms osv  og så kan du importere med importørregistrering fra Kina og så køre på 1/8 - jeg mener godt du kan vælge et nyt tidligere tidspunkt - bare af hensyn til importørregistreringen? Det MENER jeg da man kan.

vh

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 22:26

Tak for hjælpen Henrik og Cookie! Så havde jeg forstået tingene korrekt.

Jeg vil lige prøve at se om jeg kan fremrykke datoen. 

Det er skønt med hjælpsomme aminoer! :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)