Hej Aminoer! Jeg har netop bestilt CVR nummer i går og har bestemt startdatoen til at være den 1. august 2013, da jeg ved at jeg ikke kommer sådan rigtigt igang inden sommerferien. Men nu efter at have truffet beslutningen vil jeg jo helt vildt gerne bare i gang! Jeg vil gerne være 100% klar til at gå i luften og tage imod mine kunder pr. 1. august 2013 med både hjemmeside, markedsføring etc. Jeg har søgt om importør registrering fordi mine varer skal købes hjem fra Kina. Firmaet er baseret på at jeg skal ud og holde homeparties. - Kan jeg godt allerede nu købe domæne, hjemmeside, regnskabsprogram, visitkort, kontorartikler etc. og så blot føre det ind i firmaet når jeg kommer til den 1. august? Det er en enkeltmandsvirksomhed indtil videre. - Og kan jeg evt. bestille mine varer hjem nu, eller kan jeg først gøre det lovligt efter startdatoen er passeret? - Jeg vil gerne hype firmaet lidt og starte op med en hjemmeside der er en lille teaser for firmaet, hvor man kan få folk til at tilmelde sig en nyhedsmail og dermed få besked, så snart vi åbner op for booking af parties, sammen med de gode åbningstilbud. Så derfor vil jeg os høre om man kan købe markedsføring inden man starter og alligevel trække det ud når der kommer penge kassen. Jeg håber I kan hjælpe mig :) På forhånd tak :) |
Så snart du har fået dit CVR nummer og oprettet en konto i banken som du KUN bruger til "penge ind og ud af firmaet" er der ingen problemer med at gå igang - se for pokker at komme ud over stepperne... :-)