Jeg har så småt fået stablet en hobby webshop på benene, og vil derfor gerne spørge til, hvilke forbedringer jeg burde lave, inden den åbner. Jeg har kigget på forskellige betalings moduler og syntes det er lidt svært at hitte rundt i. Hvilket system vil du anbefale til betaling?. Jeg er obs på at e-mærket skal på og har fået en god pris på dette, men tænker at det får vente til webshoppen kører. Er i gang med at lave en om-os side, da dette er et mindre familie projekt og vi gerne vil vise hvem der står bag shoppen
Jeg er meget lydhør overfor enhver kritik - og takker for din tid!
det er en fin lille webshop du har der. Nu ved jeg ikke hvor mange kunder du forventer at have pr. måned, men Quickpay har en løsning til 150,- md. og det er inkl. 500 betalinger, og jeg mener at de kører et tilbud lige nu, med første 6 mdr. gratis...oprettelse er også gratis..tror det er en god løsning, som jeg lige ser det.
Tak for svar, jeg vil kigge nærmere på Quickpay. Umiddelbart har jeg ikke sat mine forventninger alt for højt og jeg har en hovedbeskæftigelse så jeg er da lidt spændt på hvor mange der vil købe genbrugstøj gennem shoppen.
Jeg ville sætte et flot foto ind som baggrund udenom websitet. Evt. tonet. Den er lidt kedelig med enkelt farve, men det kan hurtigt ændres.
Min erfaring er at der skal være lidt spræl på farverne og det kan også være nyttigt at gøre overskrifter og tekster større.
Hvis du ikke selv har styr på Grafisk opsætning på hvad som virker og ikke virker så vil jeg helt klart anbefale dig at få en Grafiker ind over. Der er flere her på Amino som er dygtige til grafik. Det er det hele værd og giver altid pote at have grafikken i orden på sin website. Både med korrekt opsætning, farver og design.
Opret en tråd og søg efter en Grafiker til lidt grafik opgaver. Evt. prøv at søge på Freelancer herinde.
Fin ide din familie har fået der. Hvis du gerne vil have en billig betalings løsning, så vil jeg anbefale PayPal, som er uden månedligt abonnement og uden oprettelses gebyr. Man betaler i stedet for pr. transaktion. Du kan læse mere om Paypal her http://www.smartweb.dk/paypal-integration/