Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kapital til Handels rejse i Kina

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er en ung mand på mit andet år på Handelsskolen.

Jeg har i en længere periode skrevet med en kinesisk virksomhed der laver nogle super smarte vindmøller,
de er i 2013 igang med at producere en helt ny 10KW mølle.
Mit formål er at tage ned og besøge virksomheden for at få en handelsaftale på benene.
Det resultat jeg håber på at endeop med,er at må sælge møllen til by huse. Der er et enormt marked og hvis aftalen går hjem er det meget at hente i det.

Skriv meget gerne for mere info om det store projekt.
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:14

Thesound:
Det resultat jeg håber på at endeop med,er at må sælge møllen til by huse. Der er et enormt marked og hvis aftalen går hjem er det meget at hente i det.

Du husker lige at du ikke kan sælge den uden typegodkendelse ikke?

Hvad er fordelen ved den mølle du har kig på, i forhold til de møller der er på markedet i forvejen?

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:51

Det er desværre Danmark vi lever i og strøm på vindmølle i privaten er dyre end at købe det normalt da det næste er umuligt at få lov at opstille en sådan ;( jeg har prøvet 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 14:07

Thesound:
Der er et enormt marked og hvis aftalen går hjem er det meget at hente i det.

Hvor ved du det fra?

Har du undersøgt om de pågældende møller evt. krænker nogle patenter i EU?  Hvordan vil du sikre dig at kvalitetten er ok, og at produktet lever op til evt. sikkerhedsmæssige EU krav?

Ravn

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 14:15

Hej Thesound

Det lyder som om du skal hjem og grifle på en meget grundig og omfattende forretnings- og handlningsplan. Og når du har den og måske nogle potentielle kunder kan du gå ind på http://www.amino.dk/kapital/ og finde din investor der.

Enten ved at lægge dit projekt op (med handlingsplan og hele skidtet) eller ved at se om der er nogle profiler der har givet til kende i forvejen at de har kapital til lige præcis dét som du udbyder der.

/ Brokop

http://brokop.com/

Tilmeldt 20. Mar 12
Skrevet kl. 18:22

Hej Folkens.

Jeg er selvfølgelig klar over at møllen skal typegokendes af den Danske regering og det er også hvad jeg har i sinde. Jeg håber dog på at de vil godkende den til som sagt at blive monteret på bygninger i byer. Grunden til at lige netop den skulle kunne godkendes er at den er meget anderledes fra de andre(se vedhæftet billede). Den er ikke på samme måde farlig og larmer ikke lige så meget. 
En anden problemstilling er selvfølgelig prisen, det er i forvejen ekstremt dyrt at købe vindmøller i DK, det skal siges at jeg endnu ikke har fået en specifik pris på 10KW møllen, men den er ikke voldsom dyr hvis man ser på de andre produkter.
Møllen er i forvejen opstillet i stort set alle eu lande (op til 3KW) så jeg tror ikke det er et problem alle disse ting skal jeg selvfølgelig have tjekket op på. Men Grunden til at jeg vil besøge virksomheden er ikke kun for at få en aftale på benene, men også for at tjekke hvordan det fungere, om det som sagt er en ordentlig kvalitet på det danske marked osv. der er mange punkter der skal gennemgåes i mit besøg der over.
Min mission ikke at "finde et par kunder" for så at finde en investor der kan hjælpe mig med rejsen, tvært i mod er mit mål at se om jeg kan muliggøre godkendelse af produktet på alle de fronter jeg ønsker, for så da at skyde salget i gang.
Om der er et kæmpe marked? Det siger lidt sig selv, hvis de mange milioner by beboere der er i Danmark kunne få lov til at købe en "billig mølle" der kunne forsyne deres strømforbrug og mere til i over 20 år, er jeg sikker på folk vil købe produktet. 

Skriv endelig flere spørgsmål hvis ønskes er meget modtagelig for både kritik og medhold af idéen:)

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 18:29

Hejsa,

der er desværre ikke noget specielt i den mølle, den har været på markedet længe, danske firmaer sælger den også.

Mvh

Cenk Cavdar

Tilmeldt 20. Mar 12
Skrevet kl. 18:32

hvilke firmaer :) ? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 14:14

Thesound:
Mit formål er at tage ned og besøge virksomheden for at få en handelsaftale på benene

Jeg ved ikke så meget om 10KW mølle til privat hjem, men kender nogle fabrikker, der eksport  mange 30-40KW mølle til fisk og privat båd. Det er faktisk en god forretning for dem. Så det kan godt være at du også kan få en god forretning ud af det. 

I nogle by i Kina, kombinerer man også lille vindmølle med solpanel til at lave strøm til gadelygter. 

Hvad for en slags aftale har du tænkt på? Hvis du kommer der alene, så tror jeg faktisk at det er lidt sværet at få noget seriøs handelsaftale på benene på det første besøg, men du kan selvfølgelig købe fra dem. 

God vind! 

Mvh,

Anne 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 14:19

Forstår jeg din overskrift rigtigt? Søger du virkeligt kapital til en flybillet? I så fald vil jeg anbefale, at du får dig et fritidsjob, og samler de 5.000 kr. sammen, som en returbillet koster.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)