Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtage Direktbetaling/netbank i sverige

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har webshop nail4you.se som jeg gerne vil modtage direktbetaling/netbank på. Man skal så have en konto i hver bank som man vil tage netbank fra.

Derfor har jeg taget kontakt til Handelsbanken som er en rimelig stor bank i Sverige og får så at vide at hvis jeg skal åbne en konto skal hele min bank forretning flyttes over til dem inkl. min prvate.

Kan det virkelig passe er det er sådan eller er der en metode man kan bruge.

For jeg har jo ikke kun tænkt mig at skal bruge Handelsbanken alene og jeg kan jo ikke flytte rundt på min bankforretninger hele tiden bare for at åbne en konto.

Gode råd søges

Med Venlig hilsen 

Per

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per.

Kunne eventuelt være en idé at snakke med SveaWebpay... har for mig at de har en løsning som skulle passe dine behov.

vh, Sami.

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sami

Tak det vil jeg prøve 

Men spørgsmål er om de kan oprette en konto for os

Mvh

Per

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

nullert:

Jeg har webshop nail4you.se som jeg gerne vil modtage direktbetaling/netbank på. Man skal så have en konto i hver bank som man vil tage netbank fra.

Derfor har jeg taget kontakt til Handelsbanken som er en rimelig stor bank i Sverige og får så at vide at hvis jeg skal åbne en konto skal hele min bank forretning flyttes over til dem inkl. min prvate.

Det er i alle fald et kendt problem. For at åbne erhvervskonto som betyder mulighed for træk uden banken ved det - via nets - ex løn, skat, moms - så kræver mange banker at få hele engagementet. (og ofte gebyrer) Det er dog ikke alle der stiller det krav, afhænger vel af sulten hos banken - og til dels af evt sikkerhed der kan stilles. Du må jag rundt og høre hvad andre banker vil, men ja - det er almindeligt at det er vanskeligt at ha erhvervskonto i mange banker uden specielle sikkerheder og uden privatkonto fælger med, specielt for nystartede.

Jeg ved ikke om nogen af dem kan oprette en konto der bare kan tage mod direkt betaling. Har du prøvet om den bank du har i DK kunne hjæpe via en svensk filial?   men ellers prøv Sammys råd

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge Payson.se, de en del af Svea Webpay - billige og velegnet til små virksomheder. Det er en af de mest brugte betalingsläsninger i Sverige. Har du konto i Nordea eller Danske Bank i Danmark kan du få en svensk konto gennem dem.

Selv bruger jeg Skandiabanken som er en ren internet, f.eks. ingen afgift for at tage penge ud i Danmark på Visa Electron.

Med venlig hilsen

Jörgen

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har Danske Bank i Danmark, kan du få en Danske Bank konto i Sverige : nemt - gratis - automatisk.

Det samme gælder for Nordea vil jeg tror.

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu talt med Danskebank og det ser ud til at de kan hjælpe mig.

Og har kontakt med Sweawebpay  de siger godt nok også at Handelsbanken ikke er nemme at arbejde med.

Tak for alle svarene 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)