Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad ville i sige til.....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Hvad ville I sige til at give 10-18 kr. (dækker portoen) for et nyt iværksætter magasin med et kanon koncept ? :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:12

Det lyder meget interessant synes jeg.. Det kommer selvfølgelig meget an på kvaliteten af magasinet, men 10-18,- kr er en god pris umiddelbart..

Lasse

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 21:29

det synes vi også selv jeg lover dig det bliver top dollar. :D

konceptet bliver helt anderledes ind i de andre iværksætter magasiner :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:37
Jeg er godt tilfreds med Iværksætteren, som følger med når man er medlem af DIF - hvis jeg også skulle gå ud og betale for et andet magasin, skulle det i hvert fald byde på noget helt specielt (du siger også det er anderledes, så det lyder jo lovende :)). Alene det at det er gratis tror jeg ikke at du vinder markedsandele på, der er allerede andre bud såsom Liftoff Magazine fra Danfoss, samt masser af online ressourcer.
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 21:46

Jeg tror den endelig pris bliver på en 20-25 kr. selvom jeg skrev 10-18 kr. før, men det her bliver noget særligt og anderledes, ihvert fald indholdsmæsigt. :D

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:44

Nu er jeg lidt inde over projektet sammen med Nicolai.. Og vil i hvert fald sige, det bliver ikke som Iværksættere - overhovedet :)..  

Fra Køge
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:03

Hej Nicolai,

Personligt synes jeg idéen er rigtig god. At man løbende kan blive inspireret og få andre input end sine egne - cool tanke.

Jeg får dog lyst til at dele - med dig ;o) At jeg tror det er vigtigt - at det byder på noget nyt. Da jeg læste Thorborgs bog - blev jeg personligt inspireret fordi - her var en ærlig historie, frem for et eller andet flyvsk tanke spind. Det var nemt for mig at samle op - og ikke mindst sætte i anvendelse - og jeg fik hurtige resultater eller manglen på samme.

Jeg arbejder selv ud fra motoet; "Jeg ved det virker...." en anelse kækt måske - men om ikke andet rigtigt. Intet jeg "prædiker" er uprøvet - og har virket for mig selv - og andre i øvrigt. Skulle du sælge magasinet til mig - er det afgørende at indholdet er konkret og til at sætte i anvendelse - er forståligt og ikke mindst gennemprøvet.

Jeg har i mine sammenlagt 7-8 år som selvstændig fået mange "råd" med på vejen - og sorterer ben hårdt ud fra princippet; Har du gjort det selv - bevis det - eller gider jeg ikke lytte til dig! Et magasin der lever op til det - ville jeg "tvinge" alle jeg kender til at abonnere på.

God aften!

CC

Mvh, Christian Campbell http://www.gennembrud.nu/

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 08:42

Det er også helt klart med vores koncept til magasinet, at det skal bare være med ind et blad så folk kan blive inspireret af hinanden. Og at man skulle kunne starte et netværk osv. :D

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)