Jeg er godt tilfreds med Iværksætteren, som følger med når man er medlem af DIF - hvis jeg også skulle gå ud og betale for et andet magasin, skulle det i hvert fald byde på noget helt specielt (du siger også det er anderledes, så det lyder jo lovende :)). Alene det at det er gratis tror jeg ikke at du vinder markedsandele på, der er allerede andre bud såsom Liftoff Magazine fra Danfoss, samt masser af online ressourcer.
Jeg tror den endelig pris bliver på en 20-25 kr. selvom jeg skrev 10-18 kr. før, men det her bliver noget særligt og anderledes, ihvert fald indholdsmæsigt. :D
Personligt synes jeg idéen er rigtig god. At man løbende kan blive inspireret og få andre input end sine egne - cool tanke.
Jeg får dog lyst til at dele - med dig ;o) At jeg tror det er vigtigt - at det byder på noget nyt. Da jeg læste Thorborgs bog - blev jeg personligt inspireret fordi - her var en ærlig historie, frem for et eller andet flyvsk tanke spind. Det var nemt for mig at samle op - og ikke mindst sætte i anvendelse - og jeg fik hurtige resultater eller manglen på samme.
Jeg arbejder selv ud fra motoet; "Jeg ved det virker...." en anelse kækt måske - men om ikke andet rigtigt. Intet jeg "prædiker" er uprøvet - og har virket for mig selv - og andre i øvrigt. Skulle du sælge magasinet til mig - er det afgørende at indholdet er konkret og til at sætte i anvendelse - er forståligt og ikke mindst gennemprøvet.
Jeg har i mine sammenlagt 7-8 år som selvstændig fået mange "råd" med på vejen - og sorterer ben hårdt ud fra princippet; Har du gjort det selv - bevis det - eller gider jeg ikke lytte til dig! Et magasin der lever op til det - ville jeg "tvinge" alle jeg kender til at abonnere på.
Det er også helt klart med vores koncept til magasinet, at det skal bare være med ind et blad så folk kan blive inspireret af hinanden. Og at man skulle kunne starte et netværk osv. :D