Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvik sælgerprofil søges i København

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Alle,

En god ven af mine søger en kvik sælger til en stilling, inde hos ham. Han ser det som en kæmpe fordel hvis man har tidligere salgserfaring med SEO, AdWords og/eller hjemmesideproduktion. Men det var ikke noget krav sagde han. Vedkommende ville løbende blive lært op.

Så hvis du bor i storkøbenhavn, har mod på et spændende og varieret arbejdsdag hvor du er med til at træffe en masse beslutninger, så send en pm med en ansøgning til mig, så sender jeg de bedste videre til ham.

- Thomas L.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Du må meget undskylde, men jeg er helt på Herrens mark her.

Hvis din ven er seriøs omkring et job hos ham, hvorfor er det så at han ikke selv kan/vil bruge tid på at oprette et ordentligt jobopslag, så folk ved hvad det er de søger på, lidt mere om jobbet og om virksomheden etc?

Jeg må ærligt erkende, at jeg har en noget fesen smag i munden over denne her fremgangsmåde og jeg ville aldrig nogensinde selv søge, selv hvis jeg var ved at dø af sult og kreditorer var ved at flå mig levende.

Kom nu ind i kampen og behandl også de jobsøgende ordentligt. Alt andet er ikke anstændigt.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 12:22

Hej Tejohn,

Ahh, men du misforstår? Han HAR allerede et job-opslag inde på et jobdatabase eller to. Og han har da også modtaget et par mere eller mindre seriøse henvendelser sagde han. Han spurgte mig, for på den måde at opnå endnu mere eksponering, hos mennesker der til daglig roder med sådan noget her. De fleste af de ansøgninger han har på nuværende er fra folk uden nogen former for erfaring i hverken SEO, AdWords, hjemmesideproduktion eller salg. De er fra unge som gamle, som alle bærer præg af at være fra diverse aktiveringskurser. Håber at dette besvarer et par af dine spørgsmål/kommentarer.

- Thomas L.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)