Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, Google AdWords, Sociale medier: Anbefal et godt kursus i Jylland!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter et godt kursus i SEO, Google AdWords og Sociale medier. Hvis ikke der lige findes ét kursus hvor det HELE indgår, ja så bare flere forskellige evt.......

Jeg vil gerne undgå at skulle helt til Sjælland eller Fyn, så helst i Jylland.......... er der nogle I vil anbefale...........??Hvor man tager udgangspunkt i egen website.........

Også gerne anbefal nogle online-kurser, hvis I kender til nogle gode der :-)

Pft.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

TGB:
Jeg leder efter et godt kursus i SEO, Google AdWords og Sociale medier. Hvis ikke der lige findes ét kursus hvor det HELE indgår, ja så bare flere forskellige evt.......

Der findes bl.a. IIH Nordic (LINK)

Men hvis du ønsker decideret AdWords-undervisning med udgangspunkt i din egen side, kan du prøve en lang række AdWords-konsulenter, hvoraf mange også huserer herinde. Der tilbydes rådgivning med udgangspunkt i den enkelte kunde, og det kan du købe dig til. 

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Kan dog se det er i København - desværre.......... jeg vil lige se om ikke jeg kan finde noget i Jylland.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Overvej at få skræddersyet et kursus der passer til dine behov.
Der findes mange dygtige freelancere og små webbureauer der kan alle 3 områder dybt nok til at kunne give dig en god start, masser af viden og samtidigt hjælpe dig med nogle konkrete problemstillinger.
Medmindre det er gratis kurser du leder efter?
Mvh Christian

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TGB

IBC i Kolding, har rigtig mange gode kurser, det vil være et godt sted at starte. ellers er der Ivækst som afholder kurser, de er tilmed gratis :-)

Vh. Benjamin

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se på nogle af Ivækst kurser. De er gratis dem jeg afholder, sammen med Ivækst.. Det er både i Århus og København, og vi kommer forbi tre 'områder' - Skab trafik, konverter trafikken og brug den rigtige platform til det.

Det er det som hedder e-handel fra byggesten til succes, som jeg står for :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 8
Fra  Tekstsprutten Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg tidligere arbejdet ved IIH-nordic og jeg kan stå indefor at deres kurser er af rigtig høj kvalitet. De er nogle af de bedste i danmark når det gælder SEO og AdWords og de er gode til at indrage kursusdeltagernes egne websites i undervisningen.

Jeg ved at de kursusholderne nogle gange var i Jylland og undervise.

Alt afhængig af hvor mange der skal have kursus kan du høre om de kunne tænke sig at tage et smut til jylland? 

Lav madplan med vores madplanner - www.madplanuge.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan vente helt til november, er Digital Markedsføring i Holstebro høj, høj klasse. Den københavnske pendant, MarketingCamp, har lige været afholdt. Som altid konkret og informativt, og så kan du selv vælge hvilke emner, du vil høre om.

Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget interessant med det Digital Markedsføring i Nupark...... men ved du noget om hvornår der blir informeret om 2013 arrangement???

Pft.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)