Jeg har med andre ord svært ved at se, hvordan du skulle have et eksistensgrundlag - Er da ked af, at du tager det på den måde, istedet for at komme med saglige argumenter, der retfærdiggør din forretning.
Jeg tager det til mig som du siger, men du har ikke forstået konceptet. Det skal være så billigt at handle varer hjem. og det kan vi hjælpe nye virksomheder med, som ikke har så stor økonomi.
Jeg kan sagtens se ideen i det du siger
- endda synes jeg ideen er god.
Jeg er din målgruppe faktisk, jeg er ved at være så stor at jeg godt kunne se muligheder i at hente, måske en 20", container hjem med X antal forskellige lamper.
Der skulle jeg så bruge en som dig, du skulle i så fald finde nogle leverandører med nogle fede lamper, sende mig billeder og ca priser og jeg skulle i så fald blande et lille sortiment - eller afslå hvis det er rent skrald...
Jeg vil IKKE have noget med dem at gøre.
Mit spørgsmål vil så være: Vil jeg selv være reklamationsansvarlig?
Og ligeledes er jeres pris afgørende (nemmestville det måske være med en procent-af-køb-pris, måske?)
Gav det mening, var det sådan en kunde du tænkte på?
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Jeg kunne egentlig også være interesseret i at vide, om i kunne hjælpe sådan en som mig, som skal have importeret muleposer med logoer på til min virksomhed. (ca. 12.000 stk. årligt) Og om i evt. også kunne hjælpe med told, orginalpapirene, finde container til min levering osv...vil gerne på sigt selv have kontakten med leverandøren, men vil nok gerne i starten have nogen med ind over, som kan forsikre at alt går ansvarligt for sig, da jeg er ret uerfaren indefor det område.
at jeg godt kunne se muligheder i at hente, måske en 20", container hjem med X antal forskellige lamper.
Jeg tror at du kan finde mange sjove lamper i Kina. Der er faktisk en by, der bliver kender på grund af sin store lamper produktion. Der er mange 100 fabrikker der.
GuruGuy:
Mit spørgsmål vil så være: Vil jeg selv være reklamationsansvarlig?
skal have importeret muleposer med logoer på til min virksomhed. (ca. 12.000 stk. årligt) Og om i evt. også kunne hjælpe med told, orginalpapirene, finde container til min levering osv..
Hvis din leverandør er eksportør-registreret i Kina, så kan de tage sig af alle papierarbejde ved eksport.
Du kan også selv finde en speditør i Danmark, og får en dør-til-dør eller havn-til-dør all-in-pris. De laver alle fortoldning, leverings arbejde for dig.
Det vigtigste er at finde den rigtige leverandør, der kan fremstille varerne for dig som du ønsker. Alle andre ting er nemt.
Jeg tror at du kan finde mange sjove lamper i Kina. Der er faktisk en by, der bliver kender på grund af sin store lamper produktion. Der er mange 100 fabrikker der.
Hvad hedder den by? Det lyder da bestemt interessant, men man er vel næsten nødt til selv at tegne sine lamper så, eller at tage dertil?
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk