Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi hjælper dig med at finde dine produkter i Kina.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har haft nogle gode ideer til hvordan man kan gøre det lettere at arbejde med folk fra Kina.
Tradelove kommer firmaet til at hedde, og de skal udelukkende hjælpe andre nyopstartet firmaer, med at finde gode leverandører i Kina.
Man kan selv vælge om Tradelove kun skal finde de varer man er på udkig efter, eller om de også skal fører dialogen med Firmaet.

Vi er i Kina og Hong Kong 4-6 gange om året. Og er desuden på Canton fair messe & Electronic messe i Hong Kong.
Vi kan hjælpe mange virksomheder med at finde det de søger, uden de selv skal ud at finde gode leverandører.
Desuden har vi en ansat i Kina som skal hjælpe os med at tjekke leverandøren.

Lad mig hører hvad i tænker om ideen. 

Hvis det lyder interesseret, er du velkommen til at høre mere på min mail daniel@maxtoys.dk

Vores hjemmeside er under ombygning. 

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en rigtig fed ide, men også dyrt at starte op. I kan starte med at smide nogle tilbud, til nogle af de store virksomheder og høre om de kunne være interesseret i sådan en ide. 

Hvor meget tænker i det kommer ca. til at koste, hvis man nu bare skal have små ting. Der er jo også mange nye iværksættere, som starter en lille webshop og sælger solbriller, covers osv..

 

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med her. det lyder interessant. 

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det bliver ikke dyrt for os eller for vores kunder. Vores idé er at kontakte nogle af de leverandører som vi har i Kina. og derefter henvise dem til vores kunder. 
Hvis vores kunder ønsker at vi skal tage dialogen, kan vi sagtens finde ud af det. Vi kender de leverandører som folk kan handle med. Så vi er bare et firma der skal fører andre virksomheder sammen. Virksomheden skal kører under firmaet MaxToys, som arbejder med legetøj, og som har Coop Danmark & Dansk supermarked, som kunder. Så det er forholdsvis billigt at finde en leverandør igennem os. Jeg ved ikke hvad prisen er på endnu. Men 1000 kr. ca for at finde det produkt som folk leder efter. og så har de alle oplysninger igennem os, og derefter kan vi henvise dem til leverandøren.

Vores plan er at besøge Canton fair, for at finde produkter til virksomheder som mangler en masse fede varer.

Daniel :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Spænende! Jeg kender nogle gode moulding fabrikker, der allerede har haft flere års erfaringer med at lave støbeforme for danske virksomheder . Hvis nogle af jer vil gerne lave støbeforme til  toys eller andre plastik varer, er I velkommen til at kontakte mig.

Mvh,

Anne 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Jeg arbejder selv ved siden af dette projekt i et legetøjsfirma hvor vi selv importere og laver støbeforme til nogle af vores produkter.
Så det er ikke fordi jeg mangler det.

Ellers tak for dit tilbud

Daniel 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så målgruppen er folk, som ikke kan finde pengene til at drage til Kina selv - men gerne vil starte import?

Dvs. alle ordrer i vil få hjem, vil være fra iværksættere med et meget begrænset budget.. Og I er samtidig succesfulde med jeres legetøj?

Personligt vælger jeg at forholde mig skeptisk - især når der er SÅ mange agenter i Kina, som man kan indgå samarbejde med. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ansat i et firma som jeg arbejder i. 
Og har dette som et side projekt.
 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er klar over, at du sidder som AM hos Maxtoys...

Synes stadigvæk ikke ideen virker gennemtænkt:
1) Der er åndssvagt meget konkurrence på området
2) Dine kunder vil være nystartede og dermed have begrænset kapital
3) Problematikken omkring du evt. benytter dit firmas kontakter til dit eget eventyr, interessekonflikt?

Medmindre du bringer noget særligt på bordet - enten i form af kompetencer ift. logistik, produktion eller sprog, så ville jeg være bange for holdbarheden i din ide. 

Hvad afholder en nogenlunde seriøs iværksætter fra at hoppe på flyet til Canton? Eller fra at opsøge en leverandør via en af de mange andre sourcing agenter eller website som tradesparency, globalsources m.fl. 

.. Antager du søger sparring på din ide, når du ikke har plusmedlemsskab og derfor ikke har lov til at give tilbud. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sige hvad du vil,

Vi har en ansat i Kina som hjælper os, og gør hvad hun skal.

samtidig har jeg lov til at gøre forretning igennem egne kontakter.

Og derved kan de folk som mangler produkter søge igennem os til meget billige penge. 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)