Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hjælp - Når jeg ikke har tekst på forsiden

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har startet et lille projekt ved siden af skolen - www.Board-Channel.com - som er en samling af kvalitets videoer inden for forskellige kategorier, så som skateboarding, snowboarding osv. (board sports)

Projektet bliver først rigtig sjovt når der kommer mange besøgende. Lige nu bliver de fleste besøgende hentet fra G+ og FB - men jeg vil gerne kunne findes på Google's søgeresultater.

Mit problem: Da sitet primært viser thumbnails af videoer på forsiden og de resterende kategori-sider, ved jeg ikke hvordan jeg skal tilføje SEO teskter. Det eneste sted jeg rigtig har mulighed for at fylde tekst ind, er i beskrivelserne af videoerne.

Har I et trick eller to til hvordan jeg kan fortsætte med at holde min struktur på siden, men få smidt noget SEO ind som har betydning for google? 

På forhånd tak :)

Ps. pt har jeg ingen backlinks, men giver det ikke først mening at hente backlinks når ens side har den basale SEO på plads? (- jeg tænker at google ellers ikke har en chance for at placere de backlinks korrekt?)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19

Du bør nok gøre mere ud af din meta description. Den har ikke indflydelse på din rank, men har stor betydning for hvor mange der trykker på dit link i google's søgeresultat.

Meta description er den tekst der kommer til at stå under linket på google.

Asger Dath:
Ps. pt har jeg ingen backlinks, men giver det ikke først mening at hente backlinks når ens side har den basale SEO på plads? (- jeg tænker at google ellers ikke har en chance for at placere de backlinks korrekt?)

Links til forsiden, både fra interne sider, men også fra eksterne kilder, er den bedste måde at fortælle google, hvad siden handler om, når der ikke er tekst på siden. Så du skal i gang med et større linkbuildingarbejde. Du kan eventuel lave en blog på siden og linke relevante keywords til forsiden.

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 09:26

Tak Karsten! - Bloggen giver god mening.

Jeg har knoklet lidt med den rodede title - håber snart jeg får bugt med den.

Jeg bruger et wordpress seo plugin af Yoast. Men det volder nogle gange lidt problemer - Hvilket plugin foretrækker I ?

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:30

WordPress SEO af Yoast er genialt - Hvilke udfordringer har du mødt med dette plugin, da?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 09:37

Hej Tobias,

Hvis du ser Karstens billede, så er dét det google ser - men når jeg kigger på min side gennem wordpress, så viser den dette:

De to ting skulle gerne stemme overens.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43

Asger Dath:

De to ting skulle gerne stemme overens.

Under "titles & metas" skal du sætte flueben i "gennemtving omskrivning af titler".

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 09:59

Faktastisk, tak!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:59

Enten så har googlebot ikke været der endnu. Og ellers har google ikke valgt at vise din meta decription.

Fra København
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:09

Hej Asger

Wordpress seo plugin by Yoast er det bedste plugin jeg er stødt på bruger det selv.

Som allerede nævnt er du nødt til at arbejde med både TITLEs, Meta-descriptions og link building. Men der skal også være noget tekst på forsiden som indeholder de Keywords du vil ranke på. Tjek denne artikel for god info:http://blog.seosupport.dk/seo-guides/keywords-i-tekster-og-meta-tags.html

Pas også på med at have for mange links på siderne lige nu er der næsten 300 links på forsiden google følger ikke mere end 100 links siger de selv.

/Karsten

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:15

Karsten Hansen:

Det er ikke helt korrekt. Jeg vil lade matt cutts forklare:

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)