Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af butik?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er en 21 årig mand som i øjeblikket studerer på "International Business College" i Fredericia, jeg er i gang med mit andet år på uddannelse, ved siden af min uddannelse kunne jeg godt tænke mig at få mig nogle gode referencer, og erfaringer.

Derfor har jeg et "tilbud" om at nogle af jer som har en fysisk butik, der vil jeg gerne besøge jer, og arbejde sammen med jer, hvor jeg vil observere på medarbejdernes rutiner, uniformer, kigge på placering af varer, udvalget - evt. tale med kunderne i butikken, for at høre hvad de tænker, hvorefter jeg vil udarbejde en rapport/evaluering til jer.

Selve besøget vil være i jeres almindelige arbejdstider, af ca. en uges varighed, afhængig af stedets størrelse m.v.

Som udgangspunkt gør jeg det gratis, da det jeg ikke har lavet noget lignende tidligere, og jeg kun gør det for at have nogle virksomheder jeg senere kan henvise til.

Afhængig af virksomhedens placering, vil jeg dog muligvis bede om en rimelig godtgørelse som skal dække udgifter i forbindelse med evt. transport og/eller ophold, men det vil blive aftalt med den enkelte person.

Foreløbige karakterer, CV, udtalelser fra tidligere arbejdspladser m.m. kan fås ved henvendelse.

Jeg håber det er noget i kan bruge, og ser frem til en masse henvendelser.

Kevon

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info kan jeg fortælle at jeg i løbet af den tid jeg har gået på min nuværende uddannelse har fået et enkelt (pinligt) 7-tal, ellers består mine karakterer udelukkende af 10 og 12 taller, hvis det lokker nogle.

Men karakterer er langt fra alt - så jeg kan fortælle at jeg bl.a. tidligere har været i den kongelige livgarde i 8 måneder, samt arbejdet i Fakta som både ungarbejder, og senere som åben/lukke ansvarlig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)