Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjove, Mærkelige, Fede Puder noget for dig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa,

Spurgte før om et andet produkt, men vil nu lige høre om nogen herinde ville være interesseret i.

Fordi er der nogle af jer der vil være villige til at købe en "Pude" men ikke bare hvilken som helst pude.

Det kan f.eks. Være en Disney, Sove, Mærkevarer, en pude med højtaler eller med smarte funktioner?

Ville det være noget i er interesseret i?

-Mads

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 21:19

hej Mads

Det ville jeg da :)
Som far til 2 børn og interesse for niche områder ville det være spændende.

DOG.......DOG vil jeg sige, at der skal noget helt ekstraordinært ti — for hvor ligger 'pointen' i forhold til fætter BR hvor du kan købe alle mullige betræk inden for forskellige temaer og kendte figurer.
Det er egentlig ikke mig der spørger her, for jeg tror godt jeg kan se det unikke i det, men nu er det ikke kun mig du skal sælge det til, men nok også for en stor del hr. og fru kartoffelmos. Og DE er straks lidt sværere at overbevise, men hvis man først får gjort DET - så er det lidt sjovere at drive forretning.

// Brokop 

http://brokop.com/

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Skrevet kl. 06:46

Tak for svaret!

Ja kan jeg godt se, men hvis jeg nu kan tilbyde billige priser ville det mæske være noget.

Jeg kan da huske vi selv herhjemme har bestilt sengebetræk over nettet.

-Mads

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 08:01

Mads, du fisker meget rundt efter nogle ideer og du har helt sikkert et drive i dig til at blive selvstændig - og jeg er sikker på det skal lykkes.

MEN - Du skal have en mere klar plan om hvad du vil. Min bedste overbevisning er at du vil tabe penge på at prøve så løst i øst og vest. (Jeg har selv været der da jeg var yngre) 
Hvis du kun er 12 år gammel, som din profil siger, så har du masser af tid til at lave den plan. 

Et lille tip. Når du skriver om et produkt herinde, så beskriv det ordentligt og grundigt ellers kan folk ikke kommentere på det.

Men held og lykke med det - men tænk dig godt om i starten. 

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 08:02
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 08:26

Hej Mads

Ikke for at punktere dine drømme, men jeg er ret sikker på at de puder du tænker på kommer fra Kina, hvor du kan købe dem meget billigt hjem - jeg har med stor sandsynlighed set på de samme. Du skal bare huske at hvis du kan købe billigere Disney (eller andre mærker) i Kina, så er det med stor sandsynlighed ikke originaler, og så er det ikke lovligt at importere dem.

Kevon

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 09:26

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Skrevet kl. 10:51

Ja lige præcis Patrick, sender dig lige PM. His det okay?'

Ellers mange tak allesammen, giver mig i hvert fald noget at arbejde videre på!

-Mads

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)