Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften derude :).

Jeg vil gerne til at starte en webshop. Men er ikke den store kodenørd (intet ondt mod dem der kan det:D )

Kender i nogen specifikke sider hvor det ikke koster alverden at få sin egen hjemmeside med domæne, betalingsaftaler, emails osv?

Den skal være så brugervenlig som overhovedet muligt. Let at betjene.

Jeg har et par navne på i hovedet, men hvis i har et godt navn, siger i bare til. Det skal være kvalitets navn og der skal være noget seriøsitet. Jeg vil sælge mærkevarer til en billig pris.  

Håber i kan hjælpe.

Mvh
Anders.

I må meget gerne svare mig her eller på min email: Lassen_7@hotmail.com

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg vil mene at det vil hjælpe en del, hvis du skrev lidt om budgettet, og i forhold til navnet, hvad du gerne vil sælge?

- Thomas L.

 

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Til at starte med er det mærketøj for herre. På længere sigt skal det være alverden mærkevarer.
Er helt ny på dette område, så budgettet er ikke voldsomt. Så lavt så muligt. Har bestilt noget tøj hjem, så vil gerne prøve at starte en webshop billigst muligt.

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker.

Ved i om man kan bruge wordpress og få betalingskort ind der?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hrlassen:

Hej Thomas.

Til at starte med er det mærketøj for herre. På længere sigt skal det være alverden mærkevarer.
Er helt ny på dette område, så budgettet er ikke voldsomt. Så lavt så muligt. Har bestilt noget tøj hjem, så vil gerne prøve at starte en webshop billigst muligt.

Endnu en tøjbutik - det manglede da også :) Inden du smider en masse penge i projektet, har du så tænkt det igennem i forhold til differentiering? Der findes tusindvis af tøjbutikker på nettet og mange har det samme tøj, så hvorfor skulle jeg vælge din? Det er rigtig godt at gøre sig disse tanker og finde ud af det inden!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KennM.

Tak for dit svar.

Det skal ikke kun være tøj. Det skal være lidt af hvert. Primært mærkevarer til fornuftige penge.
Jeg har gået og leget med tanken om at have sin egen webshop. Men jeg er ikke 100 % sikker på hvad det skal være. 
Så tænkte at det kunne starte med at være lidt mærketøj.
Hvis du har andre ideer, er du selvfølgelig meget velkommen til at skrive til mig på Lassen_7@hotmail.com

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders ! 

Lyder godt nok spænende :)

Det jeg tænker når jeg læser dit indlæg er : www.webhosting.dk for en enkelt krone kan

man oprettet en webhotel hvor du kan installere wordpress, joomla osv med 1-klik -

ved siden af skal du selvfølgelig købe domæne, et .dk domæne koster cirka 40-45kr hos dem for første år.

Altså får du email, webhosting og domæne for cirka 50kr for første år. Jeg ejer ikke, og arbejder ikke hos webhosting.dk

men har selv brugt dem og de er gode! Det skal siges du så ved side af skal oprette en betalings aftale...

Håber du kunne bruge det :) Held og lykke!

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mr.mig.

Mange tak for dit svar.
Jeg er glad for du synes det lyder spændende.
Det var noget jeg kunne bruge til noget.

Jeg vil helt sikkertkigge lidt på deres hjemmeside.
Men ja, det skal være så brugervenligt så overhovedet muligt, så det er lige til at gå til.
Min kæreste bruger selv wordpress, men vi er i tvivl om jeg kan få en betalingsaftale over det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)