forstår ikke helt hvad du mener jeg er på bar bund ... jo jeg er på bar bund i hvordan man starter sådan noget op fordi jeg aldrig har prøvet det før. Så håbet jeg der var et menneske herinde med erfaring som kunne fortælle mig om de.
Jeg vil starte internethandel fordi vi er et samfund som bruger nettet mere og mere til at handle med, så jeg ser 100% en fremtid inden for e-handel.
Men det kræver man skiller sig ud fra de andre, og laver noget som er unikt, For det kan os være et marked som er rigtigt svært at komme ind på hvis man ikke har den rette ide.
Derfor søger jeg råd og vejledning af dem som ved mere om det end mig selv :)
Det bedste råd må være, at du går i gang med at søge en masse omkring internethandel. Begynd at læse omkring 100 timer om webshops, SEO, betalingsaftaler etc.
Du spørger alt for bredt til at vi kan hjælpe dig fornuftigt, før du selv har noget grundviden.
Du har 100% ret i jeg skal læse på tingene, jeg ville os bare vide hvor jeg skulle starte. Nu har du givet mig et "hint" til hvor jeg kan begynde, så jeg vil gå i gang med at læse om e-handel med det samme, så jeg kan få en lidt mere udvidet viden omkring det :)
Jeg mener, at du er på bar bund, fordi du både spørger bredt og umiddelbart ikke har nogen videre erfaring med internethandel. Dermed ikke sagt, at jeg synes din tankegang er dum - det er fantastisk, at du har tiltro til online handel. Det er endnu mere fantastisk, at du har forstået vigtigheden af markedsføring.
En internetbutik kan koste alt fra 0 kroner til flere millioner.
Du kan blive en del klogere på webshops, hvis du læser Brian Brandts fine ebog om emnet: http://webshop-hvordan.dk/