Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål / råd til fragt og lign.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg vil høre omkring fragt hvis jeg bestiller en side hvor de sælger iphone cover og ligne.: hvad skal jeg betale af fragt og hvad skal jeg ellers betale når det ?. F.eks kommer de fra usa eller kina?

Jeg vil bare høre hvad det sådan ca koster?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 16:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Snakker vi import til videresalg, eller skal du bare bruge et mindre antal til personlig forbrug?

Fragten er umulig at udtale sig om, når vi ikke aner hvilke mængder der er tale om.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 16:15

vi snakker om videresalg.

Når okay, kan jeg finde oplysning omkring dette?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 16:26

Du skal først og fremmest være registreret som importør, før du kan importere varer fra ikke EU-lande, når vi snakker erhverv.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 16:28

Hvad hvis jeg gøre dette som privat borger :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:54
Du må kun importere fra uden for eu til videresalg som firma og det skal være importregistreret
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 17:56

Så det vil sige at jeg bare skal oprette et firma før jeg må dette.

En af min venner siger at man godt kan hente uden fra eu der sker noget.. hmm lyder mærkeligt

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:16

jesper:

Så det vil sige at jeg bare skal oprette et firma før jeg må dette.

En af min venner siger at man godt kan hente uden fra eu der sker noget.. hmm lyder mærkeligt

Det er ulovligt og kan ikke anbefales.

Kan iøvrigt oplyse, at Skat er blevet særlig opmærksom på dette problem siden 2012, hvor de effektivt overvåger på tværs af nettet.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 18:35

Okay er der nogle hjemmesider hvor man kan hente cover og ligne ??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:47

jesper:

En af min venner siger at man godt kan hente uden fra eu der sker noget.. hmm lyder mærkelig
det kan da godt være det er mærkeligt han ikke ved det - men de har flere problemer

Man MÅ absolut ikke importere fra uden for EU uden importtilladelse. det er nu bare at google så finder du masser fra told og skat det vil stå masser af steder men du kan også løse her om IMPORTØRREGISTRERING 

Det er så det mindste, det at du skal ha firma- Der følger en masse med - dels skal du kunne indberette importmoms - håndtere fortoldning og andet OG - pas på det ikke er kopivarer - uanset logo eller ej. Der er masser af kopivarer fra Kina -Told stopper masser af den slags hvis det er til videre salg. Dem uden importørregistrering straffes ganske hårdt, og kopier destrueres - så det er fint nok at ha initiativ, men du skal sætte dig godt ind i alt det omfatter. Sidste advarsel - der er masser af covers til lave lave priser, også de originale og de som køber dem hjem køber i tusindevis for at få prisen ned så de kan tjene penge - det er super hård konkurrence med covers o.l.

held og lykke med det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)