jeg vil høre omkring fragt hvis jeg bestiller en side hvor de sælger iphone cover og ligne.: hvad skal jeg betale af fragt og hvad skal jeg ellers betale når det ?. F.eks kommer de fra usa eller kina?
En af min venner siger at man godt kan hente uden fra eu der sker noget.. hmm lyder mærkelig
det kan da godt være det er mærkeligt han ikke ved det - men de har flere problemer
Man MÅ absolut ikke importere fra uden for EU uden importtilladelse. det er nu bare at google så finder du masser fra told og skat det vil stå masser af steder men du kan også løse her om IMPORTØRREGISTRERING
Det er så det mindste, det at du skal ha firma- Der følger en masse med - dels skal du kunne indberette importmoms - håndtere fortoldning og andet OG - pas på det ikke er kopivarer - uanset logo eller ej. Der er masser af kopivarer fra Kina -Told stopper masser af den slags hvis det er til videre salg. Dem uden importørregistrering straffes ganske hårdt, og kopier destrueres - så det er fint nok at ha initiativ, men du skal sætte dig godt ind i alt det omfatter. Sidste advarsel - der er masser af covers til lave lave priser, også de originale og de som køber dem hjem køber i tusindevis for at få prisen ned så de kan tjene penge - det er super hård konkurrence med covers o.l.
held og lykke med det
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER