Jeg synes personligt, at man mangler nogle helt simple kontorstole uden alt muligt pang-pang. Stole som er gode at sidde i samtidig med, at den ikke er alt for dyr eller har et overgearet design...
Kontorstolen som i viser, vil jeg ikke købe. Den bølgede form og generelt designet er ikke min stil :-)
Men der er sikker mange andre, der kan lide sådan en stol.
/Kasper
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Du skal ikke undskylde. Jeg er ude efter en ærlig mening, så tusind tak. HVis alle i tråden havde sagt at den var møg grim så var der jo ikke nogen mening i at prøve at få dem hjem og begynde at sælge den.... Nu er der både dem der er for og imod. Det viser jo at smag og behag er ret forskellig, men det overrasker mig at folk kan have så stærke følelser for den... både på godt og ondt.
:-)
Det var nu også kun et 'høfligheds' undskyld ;-) for jeg gik også ud fra, at du ønskede ærlige mening om din stol - ellers kan du jo ikke bruge svarene til noget som helst.
Og ja da, smag og behag forskellige - og heldigvis for det!
Hvad jeg heller ikke fik sagt, så vil det heller ikke undre mig, hvis du får succes med salg af denne stol, uanset at jeg står ved min egen klare mening, at stolen designmæssigt bare er et misfoster, der gerne vil tage sig ud af mere end den kan bære ;-)
Jeg synes personligt, at man mangler nogle helt simple kontorstole uden alt muligt pang-pang. Stole som er gode at sidde i samtidig med, at den ikke er alt for dyr eller har et overgearet design...
Kontorstolen som i viser, vil jeg ikke købe. Den bølgede form og generelt designet er ikke min stil :-)
Men der er sikker mange andre, der kan lide sådan en stol.
/Kasper
Hej Kasper
Jeg er meget interesseret i en uddybning af dit svar.
1) Du skriver en simpel kontorstol uden pang-pang. Det er fint nok, men hvad er en simpel stol for dig? En af disse:
2) Hvad er din opfattelse af "dyr"? Er du ude efter de helt billige stole fra Føtex til 500kr eller hvad er din prisklasse?
Den ser meget fancy ud, men skal jeg være ærligt, så kunne jeg ikke forestille mig, at den er er særlig behagelig at sidde i. Derudover er jeg ikke så vild med farven.
Den ser meget fancy ud, men skal jeg være ærligt, så kunne jeg ikke forestille mig, at den er er særlig behagelig at sidde i. Derudover er jeg ikke så vild med farven.
Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj
Hej Mathias
Er det ryglænet der gør at du ikke tror at den er komfortabel? Eller bare helhedsindtrykket?
Lukket ryg er ikke altid det bedste når det er varmt, så kan man få den med net ville det helt klart være et plus.
Hej Jimmie
Umiddelbart ville jeg give dig ret, men det er min opfattelse at det er de færreste i DK der vil have kontorstole i net. Mit indtryk er at folk ser stole i net som discount stole??? og det er denne stol ikke....
Stolen fås også i net. Se billedet her, men se igen bort fra farven.
Materialevalget er foriøvrigt RIGTIG interessant at diskutere, for der er stor forskel på prisen. Der er fx. STOR forskel på prisen på kunstlæder og ægte læder. Så hvad er bedst at vælge? Kunstlæder er billigere og det kan være svært at se forskel, men ægte læder er mere eksklusivt, men vil man betale for det???