Min partner og jeg har i snart to år arbejdet med videoproduktionsselskabet Bleep Films, og har nu besluttet os for videreudvikle firmaet og starte et nyt koncept.
Konceptet vil omhandle billig, men professionel videoproduktion og animation til virksomheder.
Vi har selv overvejet et par navne, som vi sidder lidt fast i:
BilligVideo.dk
BudgetVideo.dk
Navnene er måske lidt tørre, så det kunne være fedt hvis der var nogle af jer kreative folk, der havde nogle gode forslag til hvad det nye navn kunne være.
Navnet behøver ikke at indeholde "film/video".
Håber I har lyst til at give en hjælpende hånd :-)
Konceptet vil omhandle billig, men professionel videoproduktion og animation til virksomheder.
Hej Tobias,
Er det produkt-video'er f. eks? Dit indlæg er ikke særlig beskrivende, og af den grund er det lidt svært at komme med gode forslag? billig-video.dk kan i princippet være hvad-som-helst jo?
Hvis dit koncept skal omhandle billig videoproduktion til virksomheder og billig-video-produktion-til-virksomheder.dk er optaget, synes jeg du skal nøjes med billigvideo.dk (skynd dig at registrere det inden jeg gør).
Edit: Om ikke andet, så til en blog eller lignende støtteside.
Det kommer til at være profilvideoer, reklamefilm, testimonial osv.
Det vil være i stil med det vi allerede laver. Vi vil bare skære nogle processer fra, så selve produktionen ikke bliver for omkostningsfuld for virksomheder med lavere budget.