Det eneste jeg når at se på forsiden, når jeg skimmer den, er noget med webtilgængelighed.. Og så ved jeg ikke rigtig, hvad der menes med det. Umiddelbart ville jeg tænke, at det har noget at gøre med om vores webshop er tilgængelig på nettet?.. Eller måske noget med om vores webshop kan vises i alle slags webbrowsere?
Efter at have læst teksten nedenunder "Få hjælp med webtilgængelighed", forstår jeg, hvad det går ud på - så skynd dig at flytte disse argumenter op på siden, så man læser dem først - og i stedet kunne overskriften måske være "gør din hjemmeside læse-venlig" i stedet for ordet webtilgængelighed.
Når man klikker på "se hvad vi tilbyder" bliver det ikke uddybet ret meget - man skal ringe for at få noget mere konkret af vide.
Men jeg opdager dog, hvad det rigtigt er i laver! I tester vores hjemmeside ved, at det rent faktisk er rigtige mennesker med læsevanskeligheder af forskellig art der tester siden - er det rigtig forstået? Det er da super smart!! Det skal i da også have til at stå på forsiden!
I det hele taget skal i nok have lidt bedre tekster på jeres side - særligt da i jo skal leve af at rådgive folk om deres tekster..
Det er lidt hårde ord, men fordi i netop sælger rådgivning omkring hjemmesiders tekster, ville jeg som kunde først og fremmest kigge på jeres egne tekster og her ville jeg falde fra. Ligesom jeg aldrig ville få lavet tænder hos en tandlæge med rådne fortænder ;-)
F.eks. jeres kontaktside..
Der står intet om direktøren - er hun ejer? Startede hun virksomheden? og hvorfor, har hun selv læseproblemer?
Johannes er studentermedhjælper, men jeg er egentligt ligeglad med, hvad han læser, når han ikke er på arbejde -jeg vil heller vide, hvad hans funktion er, når han ER på arbejde.
Lars tekst er mere personlig, hvilket er godt - men den er lidt ufærdig og negativt ladet -den kunne afsluttes med "derfor vil jeg gerne opnå.." et-eller-andet.