Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handler du kontormøbler?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Som nogen måske ved, så har vi www.istol.dk hvor vi sælger kontorstole 

Tankerne går dog mere og mere på engros salg. Jeg ved der er en del herinde der sælger kontorsmøbler og kontorartikler, så gør du det så vil jeg meget gerne høre fra dig. Interessant feedback er:

1) Hvilke købsmotiv har dine kunder primært? Fokus på pris, ergonomi, design eller?

2) Hvilke type stole sælger du flest af? Traditionelle stof kontorstole. Kontorstole med høj ryg, lav ryg eller?

3) Hvordan sælger du? Online eller fysisk?

4) Hvad er dit drømmescenarie? Kommisionssalg / dropshipping? Krav om mulighed for små ordrer? Lang betalingsfrist? Eller?

NÅ JA - SÅ VIL JEG OGSÅ GERNE HAVE DIN FEEDBACK PÅ DISSE STOLE:

Farven skal selvfølgelig nok være traditionel stort, så se bort fra det.

Designet henter jo klart inspiration fra Eames stolene, men adskiller sig alligevel en del.

HVAD SYNES DU?

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:19

Ser godt ud, fede stole, hvor meget kan de justeres og hvad er pris og målgruppe?

Personligt har jeg mest interesse i ergonomiske kontormøbler, som fx. Håg Capisco modellerne: www.holmrisonline.dk/kontorstole. Primært fordi jeg har lidt ondt i ryggen efter en lang dag foran tastaturet. Men jeg har ikke så meget erfaring med salg af kontormøbler. Men jeg har haft butik med lærredsbilleder www.SUMOpix.com i 4 år (er ikke partner mere) og der har jeg erfaring med at det er ret vanskeligt at sælge design på nettet når det bliver dyrt, så er det vigtigt med showrooms.

Vi indrettede showroom i Brabrand, og det var også rigtig god feedback fra kunder etc, når de kom forbi. Samtidig brugte vi det til at kunderne kunne komme i samme lokaler og afhente deres lærredsbilleder, og jeg vil tro det samme kan være en god ide for dig, altså at have et showroom hvor folk kan komme og se og afhente, og så kombinere det med nethandel, for de som er klar på det.

De fleste andengangs-købere gør som regel direkte online, da de jo allerede kender kvaliteten og konceptet, så her er der meget at hente i forhold til min erfaring.

Pøj pøj med det! 

Morten Storgaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:03

Hej Morten

Tak for din indspark og feedback Smile

mortenstorgaard:
Ser godt ud, fede stole, hvor meget kan de justeres og hvad er pris og målgruppe?

Ryglæn kan justeres, tilt, vægtregulering og selvfølgelig højde

Målgruppen er primært mindre erhverv

God ide med showroom. Det har vi allerede i Roskilde :)

Vi sælger faktisk allerede kontorstole, men er begyndt at gøre os mere og mere i engros salg af kontorstole, så det er derfor jeg oprettede tråden her. Vi har bl.a. agenturet på nogle geniale ergonomiske kontorstole 

- igen tak for din feedback :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)