Jeg har selv et malerfirma, og vil meget gerne i kontakt med disse svende der kan udføre tapetsering og malerarbejde i en stue på 1,5 time. Det kan bare ikke lade sig gøre
har selv et malerfirma, og vil meget gerne i kontakt med disse svende der kan udføre tapetsering og malerarbejde i en stue på 1,5 time. Det kan bare ikke lade sig gøre
min stue fyldt med møbler og tv fik de i alle fald ikke lov at male hvis deres udgangspunkt var ankomst - og farvel igen på 1,5 time - jeg ville holde døren meget fast lukket - bare at flytte ting og dække af hos mig tog sidst over 3 timer og en enkelt stor reol fik lov at stå og ikke få maling bag sig-
Vi står og skal have malet noget udvendig og indvendig på vores sommerhus .vi har selv malingen. Vi har sommerhus ved Nykøbing Sjælland .du kan kontakte mig på min mail adresse betina1978@jubii.dk
Håber at høre fra dig
Jeg siger det her af mit gode hjerte, det kan ikke være en dansker der går til 130 kr i timen. Tror får du mig ikke til at tro på :-) Jeg er ikke racist, jeg siger bare at lad os nu prøve at skabe danske arbejdspladser, frem for en polak :)