Jeg kunne godt regne det ud 😉 Hvis man skal have malet et skur, gjort lidt rent eller slået græs, kan jeg ikke se noget problem med det .. !
Men skal man have udført noget større, som at få malet sit 300 m2 på strandvejen (det ikke mit egen jeg hentyder til, jeg bor på kollegie 😉) så er det de færreste til 130,- som er kompetente nok til opgaven.. Derfor ville jeg vælge en håndværker, som er medlem af en garantiordning. Udover at sikre kunden at få erstatning hvis noget skulle gå galt, har firmaet forpligtiget sig til nogle ordentlige ansættelsesforhold..
pas nu på - lige guf for ekstra bladet og den slags - uanset hvor lovligt elsker de at grave i den type - hvis du ikke har fået OK for at referere til dem så ville jeg undlade det
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
At man er medlem af en garantiordning, er IKKE en blåstempling af virksomheden, det vil jeg give dig ret i !😊 det var ikke meningen det skulle lyde sådan, det beklager jeg .. 😊
Jeg vil håbe at der en dag også stilles krav til virksomhedernes kvalitetsikring, som garantimedlem 😊
Men hvis man skal bruge en håndværker og man har 2 grupper og vælge imellem og disse 2 grupper er lige dygtige, men den ene gruppe er medlem af en garantiordning.. Hvorfor så ikke vælge den med en garantiordning, når man hér kan blive dækket ind, hvis der skulle ske fejl og mangler, eller virksomheden går konkurs midt i det hele? Jeg siger slet ikke det vil ske for dine..
130 pr. time. Er det inkl. transport? Hvis det er inkl. transport og der ikke er et minimums antal timer man skal bestille så kan jeg ikke se den store forretning i dette?
Jeg mener mine forældre fik malet hele deres stue af professionelle malere og tapetseret på 1,5 time. De bruger jo store ruller og effektivt værktøj og må sige det gik stærkt. Men det kostede noget mere end 130 pr. time!