Du skal bare have en ret god grund til at gøre det, og kende din målgruppes adfærd indgående.
Du har måske en oversigt der viser dig at dine salg foregår i et bestemt tidsrum om aftenen, men har du sikret dig at købene ikke er sket efter besøg i løbet af dagen?
Dvs det er tilfældigt pga en lav visningsandel? Altså at dit budget, bud eller position er for lav til at dine annoncer vises altid. Hvis dette er tilfældet kunne det være en idé at snævre din kampagne ind til mere præcis søgeord og måske endda snævre den ind til mere relevante produkter/Services og søgeord.
OK... Men har du valgt at de skal vises fordelt ud på døgnet?
Det kan jo være fordi dit budget er for lavt, hvis den ikke vises på alle søgninger. Hvis du tjener penge for 100,- om dagen (tænkt eksempel), vil du også tjene penge på 200,- osv. SÅ er du repræsenteret hyppigere. Hver gang du ikke er repræsenteret, går du glip af et muligt salg.
Hvis kampagnen er ny vil jeg anbefale at du i starten viser dine annoncer på alle tidspunkter. Når du så begynder at få data ind, kan du evt. træffe beslutninger på baggrund af trends du ser. Måske sælger du mere i starten af ugen og måske fra kl. 20-23. Der kan også være tidspunkter hvor du f.eks. har mange kliks men som ikke lander nogen konverteringer. :-)