Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konvertering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nogle gode ideer til, hvad jeg kan gøre for at øge konverteringen på http://www.miraca.dk ?

Mange hilsner

Carsten

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 08:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu kender jeg ikke nichen på nogen måde, så jeg kan kun sige hvad der sådan lige falder mig ind.

Den generelle konverteringsrate på dette produkt, tror jeg ikke er så høj. Det er en stor ting for en familie at købe alarmsystemer og de skal virkelig overbevises om at dette er det bedste produkt til at beskytte sig selv og ens ejendele. Det jeg synes du forsøger at sælge er nok tønden i stedet for øllet(jf. Thorborgs vlog). Tænk over hvad det er du egentlig sælger til dine kunder. Er det sikkerheden og trygheden eller er det et stykke plastik som giver lyd fra sig. Forklar og vis at folk altså bliver sikre og trygge når de har installeret produktet og at det er det bedste de kan få for pengene, og selvfølgelig skal dit produkt leve op til disse ting. Mange sikkerhedsreklamer i fjernsynet viser ikke engang maskineriet, de sælger udelukkende sikkerheden.

Tænk over det.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:42

Tak. - God ting at tænke over.

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det kunne være en god ide at lave en introduktionspakke som du præsenterer på forsiden.

Evt med salgsteksten.

"beskyt mod indbrud til kun 5,- om dagen årligt"

Køb vores færdige villapakke. 

Dediker forsiden til denne, og brug alt energi på at sælge denne. Hvis folk vil have nogen andet, så giv dem let adgang til at kigge rundt i andre produkter. Det er oftest lettere at sælge noget, hvis der er 100% fokus på det.

(hvis du jagter 2 kaniner, så ender du med ikke at fange nogen af dem)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:18

Rigtig god idé... Der er lidt til weekenden, hvor jeg alligevel har vagt!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)