Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kan hjælpe med systue i asien?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino´er

Jeg vil høre om I kan hjælpe mig.

Jeg er en del af et lille firma, der startede i 2011 med at lave forhænge til barnevogne. Vi har indtil videre fået produceret vores forhæng i Polen, men dette er for dyrt og leveret stof fra England- dette er for dyrt. Derfor vil vi høre om der er nogen der kender til en billig systue i Asien, der leveret kvalitet? Samt om der er nogen der ved om man kan få Liberty tana lawn stof i Asien til en billig penge?

På forhånd tak.

Mvh Louise Frimand

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise, 

jeg kan muligvis hjælpe dig med produktion på Madagascar, hvis du har en lille smule volume på forhæng. 

Vi er konkurrence dygtige på pris, ikke helt så skarpe som Kina, da accessories og trims normalt importeres fra HK, men til gengæld levere vi med EUR1 certifikat (dvs du har ingen import afgift/ moms).

Mht stoffet og Liberty kan kun købes i England, hvorfor skal det være Liberty og du må selv stå for indkøb og vi arrangere fragt. Men skal det ikke nødvendigvis være Liberty og den lokale stof mølle (cotona) har mange gode designs. Se web site: http://www.groupesocota.com/about.html 

Har det interesse og du kan kontakte mig direkte på mail: mikkel@intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Louise Frimand

Generalt er Thailand kendt for kvalitet, med pris mæssige er KIna og Bangla Desh gode steder at søge men her er kravet til volume større, så send mig nogle detaljer og jeg kan se på dit projekt.


Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

eller over skype: it-michael79

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med at finde den ideelle fabrik i Kina eller Indien. Helt konkret vil vi matche dine produktionsønsker med en fabrik og besøge fabrikken i dit sted. Vi besøger også fabrikkerne for at verificere deres produktionsforhold og arbejdsvilkår, således at du kan producere med ro i sindet. Helt konkret forlanger vi at fabrikkerne overholder vores CSR-standard (som du kan læse mere om på vores hjemmesidewww.bricpro.com).  

Jeg kan kontaktes på mads@bricpro.com hvis du er interesseret :)

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)