ok - jamen jeg udtaler mig da ikke om noget jeg ikke ved om der synes jeg. jeg siger Emails uden problemer og simpel virksomhedspræsenationsside fra 3 firmaer jeg kender nært til - uden problem og - så netop at der ikke er salg eller megen trafik, så det kan jeg ikke sige noget om. Jeg udtaler mig KUN om at til en simple virksomhedshjemmeside, about om ejerne- en flashfilm og lidt i den stil med lille trafik - og ikke problemer med load tid - og email, noproblemos hos dem jeg kender. Det passer vel godt med at prisen er lav, og hvad de fleste skriver, ikke problemer med simpel hjemmeside og emails, og det er der jo nogen der har behov for vil jeg tro. Det er så min erfaring med one.com som jeg håber du tillader jeg har. Jeg tror da helt jer der siger det er problemer med webshops og noget med megen trafik venligst John |
One.com er da ganske glimrende til mange formål - og sådan er det med så mange udbydere. Deres svagheder kommer først frem, når man finder ud af hvad der "presser" deres servere. Almindelige sider virker stort set på alle host's - den dag man smider en Magento-shop eller andet "tungt" på en host, så er det jo en anden snak. Og der er en hel del udbydere der så langt fra kan anbefales :)