Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ikke one.com?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ok - jamen jeg udtaler mig da ikke om noget jeg ikke ved om der synes jeg. jeg siger

Emails uden problemer og simpel virksomhedspræsenationsside  fra 3 firmaer jeg kender nært til - uden problem og - så netop at der ikke er salg eller megen trafik, så det kan jeg ikke sige noget om.

Jeg udtaler mig KUN om at til en simple virksomhedshjemmeside, about om ejerne- en flashfilm og lidt i den stil med lille trafik  - og ikke problemer med load tid - og email, noproblemos hos dem jeg kender. Det passer vel godt med at prisen er lav, og hvad de fleste skriver, ikke problemer med simpel hjemmeside og emails, og det er der jo nogen der har behov for vil jeg tro. Det er så min erfaring med one.com som jeg håber du tillader jeg har. Jeg tror da helt jer der siger det er problemer med webshops og noget med megen trafik

venligst John 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:51

One.com er da ganske glimrende til mange formål - og sådan er det med så mange udbydere. Deres svagheder kommer først frem, når man finder ud af hvad der "presser" deres servere. Almindelige sider virker stort set på alle host's - den dag man smider en Magento-shop eller andet "tungt" på en host, så er det jo en anden snak. Og der er en hel del udbydere der så langt fra kan anbefales :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:47

Før man kan anbefale eller fraråde one.com, så er det vigtigt, at du fortæller, hva du skal have liggende der...

For nogle ting er de super gode til, mens andre er de knap så gode til. Men sådan er det med de fleste hostingfirmaer i den prisklasse...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:58

Vi har en side med omkring 30 besøg per dag med en load tid på 0,56 i snit. Jeg har ingen anelse om det er godt, men jeg er tilfreds med den service, de giver. Brugervenligheden er helt i top, og der er sjældent problemer. Vores side er også en forholdsvis simpel side, der præsenterer virksomheden og så med en kontaktformular. Til gengæld tror jeg ikke, at hjemmesiden er særlig optimeret i forhold til at være load venlig, jeg er desværre ikke ekspert på området. Vores billeder er vidst lidt mere krævende at loade, end de burde være :)

Jeg prøvede meebox for sjov sidst, jeg oprettede domæne, men jeg kunne ikke connecte til FTP ud fra de oplysninger, jeg havde fået i min mail. Da jeg så skrev og spurgte var svaret så vagt, at jeg heller ikke kunne connecte ud fra det. Så derfor er jeg bare skiftet over til one.com med det domæne også. Det virker for os, og så kan det være at meebox er gode til noget andet end brugervenlighed og kundeservice. Det må jo så netop være loadtider og what not, jeg skal ikke gøre mig klog på det.

- Der skal tages forbehold for, at jeg ikke er verdensmester, men jeg har ikke tålmodighed til det, når det ikke bare virker - og det gør det nu altså hos one.com.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:25

Jeg syntes nu ikke man kan sige noget negativt om supporten hos Meebox.net

De svar de kommer med, er godt forklaret og beskriver fint hvad der skal gøres. og så svarer de super hurtigt. Sidst jeg skrev til dem, var det ved 22-23 tiden om aftenene, og fik svar tilbage kl 2:30, det havde jeg ik lige forventet. Men super service.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43

Meebox er uden tvivl søde og rare mennesker, og de svarer hurtigt. Til sammenligning kan jeg bare sige, at one.com er bedre på det punkt. Supporten er primært på engelsk, men du kan til gengæld få hjælp med det samme 24/7. Det er kvalificeret, og der er ingen vage forklaringer. Jeg har muligvis været uheldig med Meebox. Jeg er ikke tabt bag en vognstang, men jeg gider ikke at anstrenge mig for at få tingene til at spille, når de andre steder bare spiller af sig selv. Dermed ikke sagt at one.com er bedre end Meebox, det matcher bare mit behov bedre. Om du tolker det negativt eller ej, det er sådan set irrelevant. Det er min oplevelse, og jeg er langt fra en kritisk kunde, vil jeg påstå - jeg bliver bare irriteret, når ting kompliceres mere end de behøver. Og når man er vant til noget simpelt, der virker, så bliver jeg i hvert fald bare irriteret, når det så ikke forbliver lige så simpelt :) - men igen, jeg benytter mig ikke af Magento, og hvad der ellers er af spændende sager.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:52

LarsSl:

Hey,

Nu har jeg efterhånden bemærket flere, som har frarådet hosting hos one.com. Men hvorfor? Hvad er der i vejen med one.com?

Jeg har selv en side hos One.com, som jeg har haft siden 2007, og har aldrig haft problemer med dem, så kan ikke sige noget dårligt om dem, selvom jeg også har læst en del kritik. Jeg ville ikke være bekymret.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:24

Mogens Jørgensen

Jeg forventer skam ikke, at en vare er af samme kvalitet som en dyr vare, bare fordi jeg elsker lave priser. Pris og kvalitet hænger sammen. Jeg pointerede blot, jeg ikke har haft problemer med One.com....så er en lav pris da bare et plus. Hos One.com har jeg p.t. kun 2 hobby-hjemmesider og administrerer derudover en webshop. Tidligere har jeg haft 2 forretningshjemmesider og en ejerforeningshjemmeside hos One.com. Webshoppen har kørt upåklageligt hos dem i 5 år.

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:22

Glemte en ting :-)

Det er da klart, at jo større og "tungere" hjemmeside der skal køre på en server, jo mere må denne arbejde.

God aften.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo hip som hap om du bruger one.com eller om du går på en dedikeret server, hvis du ikke ved hvad du skal bruge det til.

Set fra et teknisk perspektiv, vil et visitkort-site jo på ingen måde kræve ret meget set i forhold til en vældig godt besøgt Magento baseret webshop.

Du vil overordnet blive rådet ud fra folks personlige erfaring med de forskellige udbydere - eller ud fra kommerciel interesse.

Om du bruger one.com, Servage, Meebox, Surftown, TDC Hosting facilities eller hvad du nu render på, så skal du vælge den løsning der passer til dit tekniske og økonomiske behov.

Du vil dog aldrig kunne få en hundrede procent subjektiv rådgivning på dit behov.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)