Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev vores nye hjemmeside færdig, hvad synes I om Totalya??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 71
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg er lige startet op som selvstændig i Tyrkiets perle Alanya, hvor vi skal hjælpe med at renovere alle de danske og skandinaviske boligejeres huse og lejligheder. Vi har fået lavet vores hjemmeside færdig, bortset fra små justeringer, og jeg håber I gider at kigge forbi den og komme med jeres ris og ros, så vi evt. kan få lavet de justeringer som der kunne være brug for.

Her er vores site: www.totalya.dk

På forhånd tak og fortsat god aften derude.

Mvh

Simon

Tegnestue med fokus på byggetilladelser til private - www.byggetilladelse.nu

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:21

Flot hjemmeside og tillykke med den!

- Det eneste jeg lige faldt over var da jeg skulle kigge jeres billedarkiv igennem, der er nogle rigtig rigtig lange loadingtider når man gerne vil videre til næste billede. Det er ihvertfald for mig ret irriterende og det burde kunne tweakes på en nem måde :-)

- Nu ved jeg ikke om det er fordi billedstørrelserne er meget store og mit net er meget dårligt, men det var da værd at kigge på.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:30
Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 18:52

Hej Carsten og moreldr

Tak for jeres tilbagemelding.

Jeg vil prøve at være opmærksom på loadingtiderne, det skal jo helst ikke være sådan at man lukker fordi siden er for tung.

Simon

Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 18:56

Haha Carsten, det forstår jeg da ikke du skriver Big Smile

Dette er fra tidligere udførte projekter inden jeg kom ind i billedet, nu kommer der helt andre boller på suppen Skype-Wink

Men forstår din pointe, mener dog at det er mere relevant at vise hvad der kan udføres af projekter.

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:02

Synts designet er flot, men måske skulle i smide lidt billeder på jeres undersider. Det vil give mere helhed og indblik i hvad i laver og hvordan i gør det. Man må godt prale :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:17

Simon Gade :

Haha Carsten, det forstår jeg da ikke du skriver Big Smile

Dette er fra tidligere udførte projekter inden jeg kom ind i billedet, nu kommer der helt andre boller på suppen Skype-Wink

Men forstår din pointe, mener dog at det er mere relevant at vise hvad der kan udføres af projekter.

Du kan bruge de som du vil... Men det jeg tænkte var.....

Det med arbejdsmiljø er altså bare noget de skriver fordi det ser flot ud. - Er alt det andet så også bare det? - Det var den tanke der fløj gennem hovedet på mig.

Nu har jeg lejlighed i Spanien, og ikke i Tyrkiet, så jeg er nok ikke lige din kunde. Men Hvis dine kommende kunder får samme tanke som jeg fik, så tror jeg ikke det er positivt.

Hvis i virkelig mener det med arbejdsmiljøet, så ville jeg fjerne de billeder!

Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 19:40

Nej det er ikke noget vi bare skriver, men at tror at man kan komme som mening dansk mand og ændre hele arbejds kulturen i et land som Tyrkiet ville også utroligt naivt efter min mening. Jeg forstår godt din holdning og overvejer da også at hvad du skriver, men jeg mener godt at man kan omtale emnet og at man har et ønske om at have fokus på emnet og forsøge at gøre en forskel.

Tak for dine input, det er dejligt med noget konstruktivt modspil.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)