Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT tastselv erhverv

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler en hel del menupunkter under tast selv erhverv som det kan ses her: 

http://www.cl.ly/image/3v1k2e401q1m 

Jeg har prøvet at sende mail tilbage, men får svar tilbage om at det skal foregå gennem "kommunikation" osv inde i tast selv, men når jeg vælger det punkt og trykker send besked til skat, siger den jeg skal tilmelde mig dette først og det foregår under administration - men jeg har slet ikke punktet administration.

Er der nogen der kan hjælpe?? Jeg er registreret for alle pligter hos www.virk.dk og jeg er administrator og eneste bruger(nemid) til virksomheden... Det er satme belastende... 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke megen tvivl om at du ikke har registreret alle rettigheder selv om du tror det. Det gør du ved at logge på virk.dk og finde et punkt der skal hedde brugeradministration. 

Der skal du tildele en lang række rettigheder til den NemID eller digitale signatur du benytter - for nogen ting virker det omg for andre først i morgen, men det er med ikke at ha punktet administration osv - er helt typisk fordi du ikke i virk.dk har fået tildelt dig selv alle de brugerrettigheder der findes, også selv om du som signatur er administrator - læs om det her http://www.virk.dk/home/hjaelp/brugerrettigheder.html  det løses sig - du ser også PDF filer for hvordan man går hvad osv

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35

Hej John

Mange tak for svaret men jeg har brug for mere guide, for når jeg går ind på virk.dk og kigger under brugeradministration synes jeg der er alt andet end det jeg har brug for?

Se

http://www.cl.ly/image/0P3r1a3T2c2y

og

http://www.cl.ly/image/2I203z1x3q3I

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38

Og for god orden skyld har jeg endda prøvet at tilføje alle dem der - men ingenting er forandret i SKAT tastselv - hvilket heller ikke kommet som en overraskelse som sådan, for ingen af dem der var en af de basis-rettigheder jeg manglede : nemlig Administration i SKAT tastselv.

Jeg mindes heller ikke at have gjort sådan dér før i vores andre virksomheder?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:42

jeg har altid skulle det  og ofte sker der ikke noget før dagen efter, men ellers har jeg ikke noget bud (adm er ikke en rettighed men kommer af de andre som jeg husker det når du taler punktet adm i skat.dk)

jeg røg i helt samme problem da jeg skiftede gamle digitale signatur til nøglefil og rettighederne gik ikke med

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44

Javel - vi ser om der ikke sker noget i morgen så - selvom det virker usandsynligt når de rettigheder jeg har registreret intet har med det at gøre, og i princippet alle er urelevante for vores virksomhed så kan det jo være - du plejer jo at have ret.. :-)

Men det er fandme dårlig guide selve skat har, den siger intet om det du lige nævnte ihvertfald.. Se vedhæft

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Golfdirekte.dk Skrevet kl. 19:57
Hej Michel

Fik du løst problemerne? Jeg er selv logget ind for første gang og er i præcis samme situation (Virk-administrator, men mangler administrations fanebladet hos skat). Jeg logger ud og prøver at vente til i morgen, som foreslået af Cookie.

Mvh
Thomas
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

Hej Thomas,

Ja det var åbenbart et problem med selve nem'id,en som ikke kunne løses uden SKAT selv var inde og pille ved bruger rettigheder. Så ring til dem i morgen, så virker det 30 min efter de har pillet! :-)

Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 31
Fra  Golfdirekte.dk Skrevet kl. 20:20
Ok, tak for svar.

Mvh
Thomas
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)