Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bytte handel - Måske køb

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle gode grafiker og logo amatører..

Så er det på tide jeg får lavet lidt om på mine logo'er - Jeg har nu fået en del slag over vores dårlige logo 

Det er de to logo'er som er på hverdagogfamilie.dk og tjnmarketing.dk . Ses bedst via linket i signaturen

Jeg har 2 forskag som jeg ønsker tilbud på via mail eller via Pm eller her på siden.

Nemmest via mail, da jeg altid ser det.

1: En bytte handel, jeg opsætter din reklame på forsiden af hverdagogfamilie.dk se tilbudet her http://www.amino.dk/forums/t/197001.aspx 

2: Vi betaler for det ! 

Det er for 2 logoer, og vi vil se eksempler før handlen er klar, da vi ikke ønsker 2 logo'er vi ikke kan bruge..

Håber en eller flere kan give et bud på det.

Venlig Hilsen

Tom Nielsen

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46834
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:25
Husk lige at selv byttehandler er via skat. De kan nok værdisættes rimeligt, men de har en værdi til indtægt (og udgift muligvis) begge veje skattemæssigt
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 15:36

Husk lige at selv byttehandler er via skat. De kan nok værdisættes rimeligt, men de har en værdi til indtægt (og udgift muligvis) begge veje skattemæssigt

Tak Cookie

Vores reklamebanner er til prisen 250kr (normalpris 1250) - så det er samme prisklasse tilbudet skal være for den der laver en byttehandel.

Men jeg er åben for tilbud mod betaling.

-- 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)