Hvordan fandt du frem til hvad du skulle beskæftige dig med? Har du job ved siden af og er det deltids eller fuld? Hvor søgte du info om hvad du skal gøre i forbindelse med opstart af virksomhed? Er du med i noget iværksætter-samarbejde i den kommune du bor i? Hvor har du startkapital fra og hvor meget har du måtte lægge? Hvor har du dine varer, lagerplads? Ja ved ikke om nogle af spørgsmålene er noget man bare ikke deler med andre, men ellers er i velkomne til også at skrive en PB. |
Hej Anja,
1. Ville jeg se på mine egne kvalifikationer, samt hvad jeg bedst til og analysere dig selv hvor du kan bruges i spillet. Kamp gejsten betyder utrolig meget, hvis du opgivende så går det desværre galt, det tager omkring 3-5 år at bygge et firma op.
2. http://www.startvaekst.dk/ kan du hente en del info.
3. Der findes nogle iværksætter loger i hver kommune du kan komme i og få kunder herfra.
4. Startkapitalen skal du snakke med din bank om eller have klejnerne selv mindst 15-20 % og resten bank.
5. Lagerhotteller findes i hele Danmark du kan leje dig ind på, alternativt kan være du lejer lager lokaler selv.
Held og lykke.
mvh
Cenk