Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan jeg fortryde en kontrakt som der er skrevet under på

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet under på noget som jeg fortryder, jeg har købt en hjemmeside som de skulle lave og har endelig fortrudt købet. Fordi jeg nok ikke har råd til det hvis jeg også skal markedføre mig via google

Men kan jeg ringe og sige jeg fortryder? jeg ved det noget med man kan fortryde ved  salg via Internet og dør-, telefon og postordresalg.

har det noget at gøre med at hun ringede mig op og vi aftale et møde hos mig og skrev under på kontrakten ?

Hvad hvis de ikke er til at snakke med og jeg ikke kan få det til at køre rundt, og bliver nød til at dreje nøglen. gælder den kontakt så stadig? 

skal jeg betale det resterende beløb? 

Håber virkelig der er en der ved noget, for det er ved at fylde meget i mit lille hoved 

På forhånd mange tak

Mvh Cristian Ryborg

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cristian Ryborg:
gælder den kontakt så stadig? 

Ja det gør den. Du kan selvfølgelig kontakte dem og høre om de vil lade dig slippe. Vil de ikke det, så hænger du på den aftale du har stillet dem i udsigt, da du accepterede ved at sætte din underskift på kontrakten.

Det er selvfølgelig ærgerligt at du ikke har gennemtænkt konsekvensen af dine handlinger, men nogen gange skal det gøre ondt før man lærer det.

Jeg håber I kan finde en løsning, og at du fremover er mere påpasselig med hvad du skriver under på.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. 

Ja jeg skulle nok ha tænkt mig lidt mere om og det var også meningen at jeg skulle bruge et par dage til at tænke over det, men så sagde hun at det tilbud gælder kun til på fredag..

Så jeg skyndte mig at sige ja, fordi det hele lød så godt osv.

Men tak for dit svar. 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Cristian Ryborg:

Ja jeg skulle nok ha tænkt mig lidt mere om og det var også meningen at jeg skulle bruge et par dage til at tænke over det, men så sagde hun at det tilbud gælder kun til på fredag..

Så jeg skyndte mig at sige ja, fordi det hele lød så godt osv.

Jeg tror bestemt ikke, at det er et firma, der er så anstændigt, at de vil lade dig fortryde dit køb. Og du burde selvfølgelig ikke have skrevet under. Heller ikke, selv om det hele lød supergodt. Lad det være en advarsel til alle: Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det det som regel også.

Du kan have en lille chance i at du er blevet presset med at "det kun gjaldt til fredag". En typisk fælde. Men sælgeren vil jo nok afvise ethvert kendskab til den udtalelse... Selv ville jeg tale med en advokat om det, men de skal jo også have penge for deres arbejde.

Jeg har en veninde, der kom ud af sådan en sag med et forlig. Dvs. hun fik lavet en aftale med firmaet om at betale en mindre del af beløbet - men gratis slap hun jo altså ikke. Hun havde også udgifter til en advokat...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I princippet er det jo ikke spor ulovligt at et tilbud kun gælder til på fredag - eller kun søndag i Irma for min yndlings armanac - så det i sig selv er ikke et pres man kan bruge til at sige aftalen skal forliges vil jeg mene.

Det er vigtigt i alle fald for dine chancer, at du så hurtigt du kan, meddeler at du ikke ønsker siden hvis det er din endelige beslutning som de siger i "hvem vil være millionær". Det er ret oplagt, at jo mere tid de har brugt på den, jo mindre chance har du for at de vil slå noget af prisen mod ikke at levere den færdig. 

Min bedømmelse er, at du får svært ved at få den ret meget billigere som landet ligger, og spørgsmålet er så, om du i stedet skal købe din første fornemmelse, og se om ikke du får en hjemmeside du er glad for til en måske god pris - who knows.  Ja så har du ikke penge til så megen markedsføring og det må du så afvente med, når først siden er lavet så spiser den ikke mange penge, og du må se om du kan finde noget at rive i, som kan skaffe penge ind i kasse, penge til markedsføring OG - du vil opdage en masse andre udgifter. 

Hvis du alligevel skal betale måske 50-80% for at få dem til at stoppe og IKKE få noget, så¨tag istedet og betal og få siden, forudsat den er god (og her skulle du nok ha lavet aftale om del betaling og rest ved godkendt side)

Brug tiden på en god gennemarbejdet forretningsplan og det budget, som hvis du var startet der, måske havde fået dig til ikke at takke ja til hjemmesiden.

Jeg håber du trods alt, hvis du ikke slipper ud, bliver glad for siden og kan bruge den til noget godt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bedømmelse er, at du får svært ved at få den ret meget billigere som landet ligger

Har vi overhovedet fået en pris at vide?

Cookie:
når først siden er lavet så spiser den ikke mange penge,

Hvis det er sådan et firma, som jeg tænker på (og ellers undskylder jeg!), så laver de en hjemmeside for en uhørt billig pris - nogle gange gratis - men hoster den så for 300 kr. el.l. om måneden. Og som mange af os ved, er det de månedlige omkostninger, der hurtigt kan æde et firma op.

Det var altså ud fra min erfaring med et firma, der laver disse meget billige hjemmesider til en meget dyr hosting, at jeg gættede på, at de også kunne finde på at presse den potentielle kunde ved at foregive en kort frist til at beslutte sig i.

TS kunne måske prøve at besøge deres hjemmeside og se, om de reklamerer med det samme gode tilbud endnu, så han kan finde ud af, om han måske blev presset til noget på falske vilkår.

Og tager jeg fejl, undskylder jeg som sagt mange gange.

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Cookie:
Min bedømmelse er, at du får svært ved at få den ret meget billigere som landet ligger

Har vi overhovedet fået en pris at vide?

Det behøver jeg ikke for et begavet gæt på, at han ikke får dem til at reducere prisen ret meget eller evt slipper ud af aftalen -uden hjemmeside men med en betaling af småpenge - jeg tror uden hjemmeside, kommer han ikke under 50% når han har underskrevet aftale. Jeg taler om den han har skrevet under på at købe - den får han ikke meget ned i pris, uanset han annullerer TROR jeg - derfor måske hellere trods alt få den side han for få dage siden gerne ville ha

Trådstarter kan jo absolut se i sin underskrevne aftale om han også har forpligtet sig til dyr hosting fremover - og I så fald måske overveje om det betaler sig med en jurist på sagen afhængigt af opsigelse

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sejlflod
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 23
Fra  Sagleo Development Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tror på din ide og du kan få andre til det også kunne du jo prøve at skaffe en investor til at dække nogle af dine udgifter.

Der er jo også banker der yder iværksætter støtte eller et alm. bank lån.

/Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

er du teknisk set forbruger eller erhvervsdrivende  ?

Har et cpr nr og driver virksomheden under

det nummer ?? 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)