Blot for at fortælle lidt om hvad der sker ude i den store verden, vi er jo alle bekendte med en mp3 afspiller, afspiller musik og nogle kan vise billeder, andre med lidt større skærm har også mulighed for videoklips fra internettet (iPod ect)........ MP4 afspilleren skulle afløse MP3 med bedre muligheder, de er også på vej nogle steder, MEN, allerede nu har flere producenter kastet sig over MP5 afspillere som næste generation. Dette betyder endnu bedre lyd, større skærme hvor man nu kan se video som er optaget fra tv, dvd, osv i meget meget bedre kvalitet end nogensinde før. De kommer stormende fra efteråret fyldt med teknik som vi ikke har set før, og vil sparke til mobil markedet med hensyn til muligheder....................80GB, 200GB, og endnu større harddisk indbygget. SÅ, MP5 er på vej, en af producenterne er blandt andet: http://joymaimai.en.alibaba.com/product/50394213/51903044/Digital_product/MP5_Player.html Dette var blot lidt up to date information om et marked som rør på sig hele tiden, spændene hvad Apple kommer med næste gang :-) |
Hmm, er der nogle der har lidt flere detaljer om disse MP5 afspillere? For jeg associerer kun MP5 med en maskinpistol, og kan bestemt ikke mindes at have hørt om det før i sammenhæng med musik. Og et hurtigt kig på den afspiller du linker til, giver mig ikke indtryk af at det er andet end afspillerens navn der har noget med MP5 at gøre.. Jeg synes ikke engang den understøtter AAC el. andre MP4 standarder. Kun MP3, WMA og WAW (som ikke ligefrem er nye formater)
Så er det mere end et navn de har givet afspilleren i håb om at kunne narre naive forbrugere, eller har jeg overset noget?